اولین مانیتور جوهر الکترونیک خمیده جهان معرفی شد

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.2 دقیقه

راهنماتو-Beijing Dasung، تولید کننده پیشرو در نمایشگرهای جوهر الکترونیک، اولین نمایشگر 25.3 اینچی جوهر الکترونیک خمیده جهان را معرفی کرد، این محصول دارای اتصال بی سیم است.

به گزارش راهنماتو،Paperlike U  دارای انحنای R 4000 است که برای سهولت در نگاه کردن به صفحه نمایش طراحی شده است. هنگامی که از دستگاه استفاده می کنید، حس قوی غوطه وری در تصویر نمایشگر را تجربه می کنید.

نمایشگر خمیده حوهری

از نظر ظاهری، Paperlike U  بدنه ای تمام آلومینیومی دارد و وزن آن تنها 3.3 کیلوگرم است که سبک تر از بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ است. این دستگاه همچنین 8 میلی متر ضخامت دارد. پشت Paperlike U از یک تکه فلز با استفاده از فرآیند Unibody ساخته شده است که ظاهری براق و محکم به آن بخشیده است.

نمایشگرPaperlike U  به فناوری تازه سازی صفحه نمایش Turbo Dasung مجهز شده است که طی 9 سال توسعه و بهبود یافته است. این فناوری به دستگاه اجازه می دهد تا نرخ تازه سازی بالاتر و سرعت بیشتری داشته باشد و آن را با صفحه نمایش های LCD قابل مقایسه می کند.

صفحه نمایش جوهری

 این دستگاه می تواند برای اهداف مختلفی از جمله خواندن، مرور وب، ویرایش اسناد، ردیابی، نوشتن کد و حتی تماشای ویدیو و کلاس های آنلاین استفاده شود.Paperlike U علاوه بر عملکرد خود، دارای عملکرد نور جلو است که نور ملایم و یکنواختی را ارائه می دهد. این دستگاه دارای سه حالت نور است: نور سرد، نور گرم و نور مخلوط. جالب است بدانید که دمای رنگ و روشنایی را می توان مطابق با اولویت کاربر تنظیم کرد. هنگامی که نور محیط کافی باشد، چراغ جلو را می توان به طور کامل خاموش کرد و این گزینه به کاربران این امکان را می دهد تا از یک تجربه راحت محافظت از چشم در روز و شب لذت ببرند.

یکی از خلاقانه ترین ویژگی های Paperlike U عملکرد نمایش بی سیم آن است که امکان نمایش با تأخیر بسیار کم در فواصل بسیار طولانی را فراهم می کند. این ویژگی، یعنی کاربران می توانند از یک دسکتاپ تمیز بدون نیاز به کابل لذت ببرند. به طور کلی، Paperlike U محصول خوبی است که تجربه محافظت از چشم را به کاربران ارائه می دهد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها