(تصاویر) ماوس سه بعدی انگشتی با قابلیت های چندگانه

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو-ماوس سه بعدی و انگشتی AirPoint یک محصول ویژه برای کاربرانی است که از کار با ماوس های عادی و سنتی خسته شده اند و به دنبال یک محصول به روز تر می گردند.

به گزارش راهنماتو، ماوس های انگشتی نسبت به ماوس های معمولی از ارگونومی بالاتری برخوردارند و کاربران می توانند با سهولت بیشتری با این نوع ماوس ها کار کنند.

ماوس دوکاره

ماوس سه یعدی و انگشتی AirPoint یک مزیت مهم نسبت به همتایان خود دارد، چرا که به راحتی می توانید هم به شکل کلاسیک رومیزی و هم به عنوان ماوس انگشتی مورد استفاده قرار دهید. درواقع این ماوس دو کاره است و برای کاربران کلاسیک پسند و مدرن پسند جذاب خواهد بود.

ماوس

این ماوس در بخش انگشتی، امکانات ویژه ای مانند امکان کنترل حرکات ساده مچ و حرکت دست در هوا برای کلیک های چپ و راست برخوردار است.  درواقع، این ماوس با تشخیص حرکات پیچیده و دقت بالا، آزادی عمل زیادی را برای کاربر فراهم می کند تا به خوبی ماوس را کنترل کند.

ماوس ارگونومیک

نحوه طراحی این ماوس به شکلی است که می تواند به راحتی در انگشتان چپ و راست مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه پشتیبانی ویژه ای را برای کاربرانی که با هر یک از دست ها راحت تر هستند، فراهم می کند.

در نهایت، اپلیکیشن AirPoint از ویژگی هایی مانند نورافکن، ذره بین و اشاره گر پشتیبانی می کند. قیمت این ماوس انگشتی دوکاره حدود 200 دلار است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها