با 25 میلیون چه ماشین ظرفشویی بخریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

راهنماتو- شستشوی لباس ها با استفاده از ماشین لباسشویی یک ارتقاء بزرگ در سبک زندگی مدرن امروزی به حساب می آید. این موضوع در مورد شستشوی ظروف نیز صدق می کند. شما نمی توانید با شستشوی ظروف در سینک ظرفشویی ماشین ظرفشویی را شکست دهید. ماشین ظرفشویی یکی از اصلی ترین لوازم خانه های مدرن امروزی است که به عنوان یک ناجی برای افراد پرمشغله عمل می کند. انتخاب یک ماشین ظرفشویی خوب به عوامل زیادی بستگی دارد؛ تعداد اعضای خانواده، مقدار ظروف، برنامه های شستشو و میزان مصرف انرژی از جمله عواملی هستند که در هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی باید به آنها توجه کنید. در ادامه با معرفی بهترین ماشین ظرفشویی ها با بودجه 25 میلیون تومان با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: ماشین ظرفشویی بکو مدل dfn28424w (قیمت: 24,600,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ماشین ظرفشویی dfn28424w بکو یک محصول کاربردی با کارایی فوق العاده است که چالش شستشوی دستی ظروف را برای خانواده های پرجمعیت برطرف کرده است. این ماشین ظرفشویی 15 نفره با بهره گیری از موتور قدرتمند گیربکسی اینورتر هوشمند، رده مصرف انرژی ++A و سنسورهای متعدد شستشوی بهینه  با مصرف آب و انرژی کم را محقق می سازد. این نوع موتور علاوه بر این که راندمان دستگاه را بالا می برد، قادر است فشار زیادی را تحمل کند و خطر نوسانات برق را نیز کاهش می دهد. میزان صدای موتور این دستگاه بسیار کم ( 43 دسیبل) می باشد و می تواند شب موقع خواب هم ظرف ها را بدون سر وصدا شستشو دهد.

ماشین ظرفشویی

داخل این ماشین ظرفشویی از استیل ضد زنگ ساخته شده است، خیلی دیر لکه و یا جرم برمی دارد و سه طبقه دارد. این محصول به 8 برنامه شستشو مانند شستشوی سریع 30 دقیقه ای، برنامه اتوماتیک، شستشوی ظروف شیشه ای و برنامه شستشوی پر فشار مجهز شده است. یکی از ویژگی های جالب توجه این محصول قابلیت ناحیه پر فشار می باشد که امکان شستشوی  قابلمه و یا ظروف بسیار کثیف را فراهم می کند. یک پنل دیجیتال در قسمت جلوی ماشین ظرفشویی قرار دارد که دیجیت های آن در دو ردیف بالا و پایین چیده شده اند. سنسورهای هوشمند موجود در این ماشین ظرفشویی میزان کثیفی روی ظرف ها را اندازه می گیرند و موتور هوشمند پرو اسمارت متناسب با داده هایی که دریافت می کند ظرف ها را مورد شستشو قرار می دهد.

شما می توانید در این ماشین ظرفشویی زمان شستشو را به مدت 0.5 تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید. زمان تاخیر به صورت معکوس شمارش شده و بعد از اتمام ظرف ها را شستشو می دهد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قفل کودک، میزان مصرف آب 9.5 لیتر در هر سیکل، سبد هوشمند تاشو، تمیز کردن خودکار ماشین ظرفشویی، فیلتر سه گانه و شستشوی اتوماتیک اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

مدل دستگاهظرفیتتعداد برنامه های شستشومیزان صدارده مصرف انرژیدیگر قابلیت هاقیمت
جی پلاس GDW-M1352W13 نفر549 دسیبل++Aقفل کودک، شستشوی پرقدرت، شستشو در زمان دلخواه25,600,000 تومان
امرسان ED14-MI414 نفر649 دسیبل++Aشستشوی میوه و سبزی، قفل کودک، شستشو با تاخیر25,200,000 تومان
بوش SMS46NW01B14 نفر4 برنامه اصلی + 6 برنامه ویژه44 دسیبل++Aدکمه های لمسی، سیستم تشخیص میزان آب و موادشوینده24,300,000 تومان
پاکشوما MDF-1430114 نفر749 دسیبل++Aعیب یاب هوشمند، استفاده از نصف ظرفیت24,300,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها