با 15 میلیون چه ماشین لباسشویی بخریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.5 دقیقه

راهنماتو- ماشین لباسشویی یکی از اصلی ترین لوازم آشپزخانه است که با بر عهده گرفتن وظیفه شستشو و خشک کردن لباس ها، ما را از شستشوی دستی لباس ها نجات داده و موجب صرفه جویی در وقت و انرژیمان می شود. با پیشرفت تکنولوژی، ماشین های لباسشویی به طیف وسیعی از ویژگی ها مانند چندین چرخه شستشو، کنترل های الکترونیکی، تنظیم سرعت، شستشوی ضد چروک و قفل کودک مجهز شده اند. امروز قصد داریم به معرفی 5 ماشین لباسشویی باکیفیت با بودجه 15 میلیون تومان بپردازیم.

محصول پیشنهادی ما: ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M72-AWBL/ASBL ظرفیت 7 کیلوگرم (قیمت: 15,500,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ماشین لباسشویی M72-AWBL/ASBL تی سی ال یکی از بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار در رنج قیمتی 15 میلیون تومان است که به دلیل برخورداری از موتور پرقدرت BLDC Inverter (موتورهای اینورتر بدون جاروبک) که از آخرین و بروزترین تکنولوژی موتوهای تسمه ای اینورتر در دنیا هستند، قدرت بیشتر، ایمنی بالاتر، مصرف برق کمتر و طول عمر بیشتر موتور را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول دارای 16 برنامه برای شستشوی انواع البسه است که از جمله آنها می توان به برنامه شستشوی بسیار سریع 15 دقیقه ای، شستشوی لباس بچه و لباس مشکی اشاره کرد. یکی از ویژگی های جالب توجه این ماشین لباسشویی قابلیت افزودن لباس در حین شستشو (Add Wash) است که امکان اضافه کردن لباس های جا مانده را در هنگام شستشو فراهم می کند.

ماشین لباسشویی

این محصول به ویژگی جالب شستشوی خودکار درام نیز مجهز شده است که به کمک آن می توانید درام و لوله های ارتباطی را به کمک آب با دمای 95 درجه سانتی گراد و مقداری مواد شوینده، بخوبی تمیز کنید. رتبه مصرف انرژی این ماشین لباسشویی +++A بوده که بسیار اقتصادی و در عین حال قدرتمند عمل می کند و حداکثر سرعت در دور خشک کن 1400 دور در دقیقه را ارائه می دهد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به بی صدا و لرزش بودن، پنل LED و ولوم سلكتوری، سیستم کنترل هوشمند دمای آب، قابلیت ادامه برنامه شستشو در صورت قطع و وصل برق و درام کریستالی جهت مراقبت از الیاف لباس اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

مدل دستگاهنوع و سرعت چرخش موتوررده مصرف انرژیتعداد برنامه هاقابلیت Add Washسایر قابلیت هاقیمت
هیمالیا مدل HWM712 - هفت کیلوییتسمه ای، 1200+++A16نداردنمایشگر لمسی15,500,000 تومان
دوو DWK-CH700S - هفت کیلوییتسمه ای، 1000+++A15نداردنمایشگر LED، سیستم ضد لرزش15,450,000 تومان
اسنوا SWM-84S30 - هفت کیلوییدیجیتال اینورتر، 1400+++A14نداردسیستم ضدچروک، نمایشگر LED15,350,000 تومان
بست BWD-7151N - 7 کیلویییونیورسال، 1400 +++A15نداردبخارشوی، تنظیم دستی دما، دکمه توقف3,200,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها