ارزان ترین بخاری برقی فن دار چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۵ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.4 دقیقه

راهنماتو- با سرد شدن هوا مردم به استفاده از لوازم گرمایشی مانند بخاری گازی، بخاری برقی، شومینه، سیستم حرارت مرکزی، اسپیلت و رادیاتورهای قرنیزی روی می آورند. بخاری برقی یکی از لوازم گرمایشی پرطرفدار است که از انرژی الکتریکی به عنوان سوخت استفاده می کند. این بخاری ها معمولا کوچکتر از بخاری های گازسوز هستند و به دو نوع فن دار و بدون فن تقسیم می شوند.

به گزارش راهنماتو، بخاری برقی های فن دار دارای المنت هایی هستند که گرما را با سرعت زیاد و به کمک یک فن به بیرون منتقل می کنند. این نوع بخاری ها به سنسورهایی مجهز شده اند که در صورت بالا رفتن دمای محیط، قطع می شوند تا به دمای تعادل برسند. بخاری برقی های بدون فن دارای المنت های حرارتی هستند که پس از روشن شدن، کم کم فضا را گرم می کنند. سرعت گرم کردن بخاری های بدون فن از بخاری های فن دار به مراتب کمتر است. در ادامه با معرفی 5 بخاری برقی فن دار ارزان و باکیفیت با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: بخاری برقی دیواری جی پاس مدل GWH28518 (قیمت: 3,900,000 تومان)

فن هیتر دیواری طرح اسپلیت جی پاس GWH28518  یکی از بهترین بخاری برقی های فن دار برای تامین گرمایش در منزل و محل کار است. این دستگاه به توان گرمایشی 2200 وات مجهز شده است و به واسطه یک ریموت کنترل امکان تنظیم دما را برای کاربر فراهم می کند. سیستم حفاظتی قطع اتوماتیک یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول است که در صورت گرم شدن دمای محیط اقدام به قطع شدن بخاری برقی می نماید. این محصول به کمک یک پنل امکان مشاهده تنظیمات انجام شده را فراهم می کند. تایمر 7.5 ساعته یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این بخاری برقی است که پس از زمان مشخصی دستگاه را به طور خودکار خاموش می کند. این بخاری برقی به شکل اسپیلت طراحی شده است و بر روی دیوار نصب می شود. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به قفل کودک و ترموستات گرمای محیط اشاره کرد.

بخاری

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما قرار نگرفت می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

مدل بخاری برقیتوان گرمایشیفن دارتنظیم دماتایمردیگر قابلیت هاقیمت
فن هیتر میجیا مدل ZMNFJ01YM 600WATT600 واتبلهداردنداردخاموشی خودکار، دکمه های لمسی3,300,000 تومان
فن هیتر مایدیا مدل F228ِD2000 واتبلهداردداردخاموشی خودکار، نشانگر با دو ولوم کنترلی2,750,000 تومان
فن هیتر پارس خزر مدل SH2000P2000 واتبلهداردداردسیستم ضدرسوب، قابلیت دوگانه پنکه و بخاری2,200,000 تومان
بخاری برقی آبسال مدل 341F2000 واتبلهداردداردترموستان اتوماتیک، زمینی و دیواری1,900,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها