شرایط فروش تیگارد X35 ویژه دور جدید سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول آذر 1402

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

دیجیاتو نوشت: شرکت سانیار موتور پارسیان نیز شرایط فروش تیگارد X35 را ویژه متقاضیان جدید سامانه یکپارچه در آذرماه 1402 اعلام کرده است.

تیگارد X35 از جمله خودروهای عرضه شده در مرحله جدید سامانه یکپارچه است که متقاضیان امکان ثبت نام آن را دارند. شرکت سانیار موتور پارسیان نیز شرایط فروش تیگارد X35 را ویژه متقاضیان جدید سامانه یکپارچه اعلام کرده است. در این شرایط متقاضیان می‌توانند با پرداخت نیمی از بهای خودرو، تیگارد X35 را خریداری کنند. در صورتی که مابقی قیمت خودرو را طی اقساط 12 ماهه (یکساله) بپردازید، هیچ‌گونه کارمزدی به این اقساط تعلق نمی‌گیرد. البته مشتریان امکان بازپرداخت بهای خودرو در قالب اقساط 24 ماهه و 36 ماهه را نیز دارند.

شرایط فروش تیگارد X35 در آذرماه 1402:

÷1

همانند دیگر شرایط فروش اقساطی، سند خودرو تا پایان مدت اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. سود انصراف این شرایط فروش نیز به صورت 12 درصد سالیانه در نظر گرفته شده است. خودروها نیز 30 روز کاری پیش از تکمیل پرونده و واریز وجه اولیه به مشتریان تحویل داده می‌شوند. برای خرید این خودرو به تعداد 12 چک برای اقساط 12 ماهه نیاز دارید. در صورت افزایش اقساط، تعداد چک‌ها براساس توافق میان شرکت لیزینگ و مشتری تعیین خواهد شد.

÷1

تیگارد X35 از جمله کراس‌اوورهای جمع‌وجور بازار ایران است که توسط شرکت مشترک بایک و دیار خودرو یعنی سانیار موتور پارسیان به بازار کشورمان عرضه شده است. این خودرو مطابق رسم چینی‌ها، از پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر بهره می‌برد. حداکثر راندمان این پیشرانه 147 اسب‌بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر است. گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو را در این خودرو برعهده دارد. ام وی ام X55 پرو و هایما S5 دو رقیب جدی این کراس‌اوور در بازار ایران به شمار می‌آیند.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها