پلی استیشن ۵ پرو احتمالا سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

ویجیاتو نوشت: یک منبع معتبر ادعا کرده که سونی قصد دارد در سپتامبر ۲۰۲۴ کنسول پلی استیشن پرو (PS5 Pro) را عرضه کند و همچنین جزئیات جدیدی در مورد این ارتقاء میان‌نسلی به اشتراک گذاشته است.

در حالی که پلی استیشن ۵ اسلیم همین چند ماه پیش وارد بازار شده است، همچنان شایعاتی وجود دارد که در آن‌ها گفته‌شده سونی همچنین روی یک ارتقاء میان‌نسلی برای پلی استیشن کار می‌کند که احتمالا «پلی استیشن ۵ پر‌و» نام خواهد داشت. «تام هندرسون» اوایل تابستان امسال در گزارشی از این کنسول یاد کرده بود که به گفته او با نام رمز «Project Trinity» در حال ساخت است.

حالا «جف گراب» نیز در مورد پلی استیشن پرو گزارش جدیدی را منتشر کرده است. او در گزارش خود از نام رمز این دستگاه به‌عنوان Viola (به‌جای Project Trinity) یاد کرده است و ظاهرا سونی تاریخ عرضه سپتامبر ۲۰۲۴ را برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

1

گراب همچنین تایید کرد که پلی استیشن پرو دارای سه فناوری قابل‌توجه خواهد بود که شامل فضای ذخیره‌سازی سریع، رهگیری پرتو و ارتقاء مقیاس بهبود یافته می‌شود که این اطلاعات با گزارش قبلی نیز مطابقت دارد. همچنین ظاهرا رهگیری پرتو یکی از محورهای اصلی PS5 Pro خواهد بود و هدف سونی این است که «خروجی 4K ارتقاء یافته» با نرخ فریم بیشتر از ۳۰ فریم در ثانیه را ارائه کند.

با این وجود هنوز به‌طور قطعی نمی‌توان این اطلاعات را درباره کنسول میان‌نسلی پلی استیشن تایید کرد اما این موضوع اثبات‌شده است که پلی استیشن پرو نسبت به کنسول اصلی سونی بسیار قدرتمندتر خواهد بود.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها