ترفندهای اتوکشی آسان لباس ها

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

نی نی بان نوشت: ترفندهای اتوکشی آسان کمک می‌کند تا لباس شما سالم، تمیز و مانند روز اول شیک و جذاب بر تنتان بنشیند. همه ما برای داشتن یک دست لباس تمیز و مرتب، وقت زیادی را برای اتو کشیدن صرف کرده‌ایم. با این حال ممکن است هیچ وقت نتیجه دلخواه خود را به دست نیاورده باشیم. هر بار که اتو می‌کشیم فقط بخشی از چروک آن را باز می‌کنیم. در نهایت مانند روز اول تمیز و مرتب بر تن نمی‌شنید و حتی ممکن است بر اثر اتوکشی زیاد، بافت لباس خراب شود.  این تکنیک‌ها باعث می شود با یک بار اتو کشیدن از لباس مرتب خود، نهایت لذت را ببرید‌.

1

1. استفاده از میز اتو، کامل از آن استفاده کنید‌

برخی خانم‌ها برای اتوکشی از بالش، یا وسیله‌های دیگر برای زیر لباسی به جای میز اتو استفاده می کنند. این کار کاملا غیر اصولی است و باعث میشود، چروک لباس‌های شما باز نشود. اول از همه میز اتو خود را در ارتفاع مناسب قرار دهید. حالا کاملا لباس را بر روی آن پهن و کرده و شروع به اتوکشی کردن کنید.

1

2. استفاده متعادل از اتو، مدام اتو نکشید

این تصور که اتوکشی زیاد باعث باز شدن چین و چروک لباس‌ها می‌شود، کاملا غلط است. هیچ وقت یک محل از پارچه را بیش از دو بار اتو نکنید. می‌توانید از بخار اتو برای باز کردن چروک‌های پارچه استفاده کنید. اگر اتو شما به خوبی کار نمی‌کند، بهتر است آن را عوض کرده تا هم در وقت و هم در هزینه، صرفه جویی کنید. همیشه لباس خود را پشتو رو کرده و اتو کنید. وقتی یک طرف بعد از اتو کردن، صاف به نظر می‌رسد؛ دیگر نیازی نیست طرف دوم را هم اتو بکشید. در این حالت ممکن است لباس شما بافت و حالت ظاهری خود را از دست بدهد.

1

3. تمیزکاری اتو بخار، جزو مهم‌ترین ترفندهای اتوکشی

همیشه اتو خود را تمیز نگه دارید چرا که با لباس شما ارتباط مستقیم فیزیکی دارد. بخش اتوبخار آن را بر اساس نوع مدل و دستورالعمل‌های تمیزکاری، پاک کنید. در این مرحله باید از رسوب زدا کمک بگیرید. هر چند این عامل بستگی به مدل اتو شما نیز خواهد داشت.

1

سخن آخر در رابطه با ترفندهای اتوکشی آسان لباس ها

در این مطلب با چند تکنیک موثر در رفع مشکلات اتوکشی آشنا شدید. یک بار اصولی اتو کردن، بهتر از صد بار اتوکشینامناسباست. بهتر است تکنیک‌های بالا را رعایت کنید تا در آخر یک لباس مرتب و تمیز داشته باشید. شما در هنگام اتوکشی از چه تکنیک‌هایی استفاده می‌کنید؟

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها