بهترین یخچال فریزری که میشه با 35 میلیون خرید

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۴ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- اگر آشپزخانه قلب خانه است، پس یخچال قطعا روح آن است! بدون یخچال تهیه و دسترسی به صبحانه، ناهار، شام و میان وعده ها تقریبا غیر ممکن است. این روزها یخچال‌ها از هر زمان دیگری پیشرفته‌تر شده اند و ردپای فناوری را می توان در هر قسمت از آنها دید. شکل و فرم یخچال، میزان مصرف انرژی و قابلیت هایی مانند یخ ساز و آبسرد کن از جمله مواردی هستند که پیش از خرید یخچال باید به آنها توجه کرد. در ادامه با معرفی بهترین یخچال فریزرها با بودجه 35 میلیون با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-L7515BS (قیمت: 35,000,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، یخچال و فریزر ساید بای ساید GSS-L7515BS یکی از محصولات پرفروش برند مطرح جی پلاس با طراحی زیبا است که قابلیت های متعددی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. اولین ویژگی این محصول که توجه ما را به خود جلب کرد، موتور کمپرسور اینورتر آن با راندمان بالا و صدای بسیار کم است که به کنترل سرعت موتور و کاهش مصرف انرژی (رده مصرف انرژی ++A) کمک می کند. این محصول به فناوری بدون برفک (نوفراست) نیز مجهز شده است که مانع از یخ زدگی یخچال و مواد غذایی درون آن می شود. قابلیت Holiday یکی دیگر از امکانات جالب توجه این یخچال فریزر است که منجر به کاهش میزان مصرف یخچال در زمان مسافرت می شود. بر روی درب سمت چپ این محصول یک نمایشگر LED قرار دارد که به کمک آن می توان عملکرد و دمای داخل یخچال و فریزر را تنظیم کرد.

یخچال

تکنولوژی گردش هوای چندگانه (Multi Air Flow) این محصول به گونه ای طراحی شده است که دمای داخل یخچال و فریزر در تمام نقاط و طبقه یکسان و یا با اختلاف دمای جزئی باشد که همین مساله موجب  ماندگاری مواد غذایی و فاسد نشدن آن‌ها در مقاطع زمانی کوتاه خواهد شد. یکی دیگر از نقاط قوت این محصول ویژگی سرمایش سریع (Quick Cooling / Quick Freezing) می باشد که در کمترین زمان دمای خوراکی ها را به درجه دلخواه رسانده و به ماندگاری بیشتر آنها کمک می کند. یخچال دارای 4 طبقه با دو کشو و درب 4 طبقه و فریزر نیز دارای 4 طبقه با دو کشو و درب 4 طبقه می باشد. گنجایش یخچال 332 لیتر و گنجایش فریزر 175 لیتر است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به یخ ساز نیمه اتوماتیک با مخزن آب و محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

یخچال و فریزرظرفیترده مصرف انرژینوع یخسازفناوری نوفراستدیگر قابلیت هاقیمت
تی سی ال S660-AGD/AWD/ASD/AMD - ساید بای ساید28 فوت+Aنيمه اتوماتيك با مخزن آبداردMulti Airflow، نمایشگر LED، گردش هوای هوشمند33,500,000 تومان
بست BLR200-13 / BLF200-13 - دو قلو36 فوتAنیمه اتوماتیکداردگردش هوای چندگانه، کمپرسور بهینه34,000,000 تومان
دوو DB-2920SS - کمبی28 فوت+Aاتوماتیکداردکمپرسور بهینه، نمایشگر لمسی، فیلتر تصفیه آب35,000,000 تومان
امرسان RH16D-FN16D- دو قلو16 فوتAدستیداردقفل کودک، عیب یاب هوشمند، گردش هوای اختصاصی32,500,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها