شرایط فروش ساینا S از سوی سایپا اعلام شد + جدول آذرماه 1402

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دیجیاتو نوشت: شرکت خودروسازی سایپا در آذرماه 1402، شرایط فروش ساینا S را اعلام کرد. این شرایط فروش ویژه متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه است.

شرکت خودروسازی سایپا در آذرماه 1402، شرایط فروش ساینا S را اعلام کرد. این شرایط فروش ویژه متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه است که در خردادماه امسال، نسبت به پیش‌ ثبت‌نام این خودرو اقدام کرده بودند. شرایط فروش ساینا S از نوع تحویل فوری با قیمت قطعی است. خودروهای عرضه‌شده در این شرایط فروش طی 90 روز کاری به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

شرایط فروش ساینا S درحال‌حاضر برقرار است و مشتریان می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا، نسبت به واریز وجه اقدام کنند. سایپا برای اطلاع مشتریان، در تاریخ پانزدهم آذرماه 1402 پیامک اطلاع‌رسانی برای آن‌ها ارسال کرده است.

شرایط فروش ساینا S در آذرماه 1402:

1

درحال‌حاضر قیمت ساینا S در بازار آزاد، 30 میلیون تومان با نرخ کارخانه اختلاف دارد. به همین دلیل بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند تا به‌جای پرداخت 330 میلیون تومان و یک انتظار چندماهه، 360 میلیون تومان را صرف خرید خودرو از بازار آزاد کنند. البته باید خاطرنشان کرد که خرید خودرو از بازار با تحویل فوری به مشتریان همراه خواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد که اکنون زمان مناسبی برای خرید خودرو است. قیمت خودرو در کم‌ترین میزان اختلاف با بازار آزاد قرار دارد و مشتریان واقعی می‌توانند با پرداخت بهای مناسب، اتومبیل مطلوب خود را در اختیار بگیرند.

1

درحال‌حاضر ساینا S با استانداردهای 85گانه به بازار عرضه می‌شود. بنابراین تولید و عرضه این خودرو حداقل برای کوتاه‌مدت تضمین شده است. ساینا اس نسخه به‌روزشده ساینا معمولی محسوب می‌شود که تغییرات محدودی نسبت به مدل اصلی در آن پدید آمده است. ازجمله این تغییرات می‌توان به فیس‌لیفت چهره جلو و عقب به همراه دریچه گاز برقی اشاره کرد. بااین‌حال در بخش مشخصات فنی، تغییر چندانی نسبت به مدل اصلی در این خودرو رخ نداده است و همچنان موتور 1.5 لیتری هشت سوپاپ را زیر کاپوت این خودرو شاهد هستیم.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها