راهنمای خرید پرفروش ترین دوربین های مداربسته

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 3.5 دقیقه

راهنماتو_اگر شما هم از افرادی هستید که به امنیت خانه خود اهمیت می دهید احتمالا حداقل یکبار به فکر خرید و نصب دوربین‌های امنیتی افتاده اید. این دوربین ها انواع و اقسام متعددی دارند.

به گزارش راهنماتو، اگر قصد خرید دوربین امنیتی دارید باید دقت کنید که دوربین انتخابی شما متناسب با نیازهایتان باشد. درواقع لزومی ندارد حتما به دنبال گران ترین گزینه ها بگردید، گاهی بین گزینه های ارزان تر، دوربین های مناسبی پیدا می کنید. بنابراین با فهرست پنج گانه دوربین های امنیتی راهنماتو همراه باشید:

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ09CM(قیمت حدودی: یک میلیون و هفتصد هزارتومان تومان)

دوربین شیایومی

اولین دوربین فهرست من، دوربینی از برند شیائومی است. وزن این دوربین مداربسته ۳۱۰ گرم و کاملا بی سیم است. این دوربین حسگر تصویرCMOS دارد و رزولوشن‌های تصویر2k است. زاویه دید این دوربین ۱۱۰ درجه است و قابلیت دید در شب هم دارد. با استفاده از اشعه مادون قرمز، کیفیت تصاویر این دوربین چندین برابر می شود. 

میکروفون این دوربین قابلیت انتقال صدای دوطرفه را داراست. کارت حافظه‌ این دوربین مداربسته، قابلیت پشتیبانی تا ۶۴ گیگابایت را دارد و منبع تغذیه این دوربین کابل USB است. دوربین شیایومی سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید ۴.۴ و بالاتر i.o.s ۹.۰ . بالاتر است. 

دوربین مداربسته تحت شبکه فوسکم مدل X2(قیمت حدودی: نهصد هزار تومان)

دوربین فوسکام

ابعاد این دوربین ۱۰۰x۵۰x۱۰۰است. وزن این دوربین هم برابر با ۲۱۰ گرم است و از اتصال بی سیم برخوردار است. نوع حسگر تصویرCMOS است و رزولوشن‌های تصویر فول اچ دی۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسلی. دوربین امنیتی و نظارتی فوسکم قابلیت بزرگنمایی دیجیتال دارد. طراحی ظاهر این دوربین زیباست و می توان گفت یک دوربین همه کاره و مطمئن برای ردیابی سارقان است.

دوربین مداربسته تحت شبکه اسکم مدل PT208(قیمت حدودی: هفتصد هزار تومان)

دوربین اسکم

سومین دوربین فهرست من، دوربین تحت شبکه اسکم است. این دوربین در ابعاد۱۶۰x۶۸ میلی متر طراحی شده و وزن حدود ۲۰۰ گرم دارد. این دوربین از نوع بی سیم است و طراحی ظریفی دارد.نوع حسگر تصویرCMOS و رزولوشن‌ تصویر ۱۰۸۰ پیکسل است. این دوربین قابلیت دید در شب و شیار کارت حافظه هم دارد و به چپ و راست هم می چرخد. 

از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به ضبط صدا و زاویه دید ۱۸۰ درجه اشاره کرد. برد دید در شب این دوربین تا ۱۰ متر است.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITPFS(قیمت حدودی:۶۹۰ هزار تومان)

دوربین

ابعاد این دوربین ۸۰x۸۰x۸۰ و وزن آن ۲۵۰ گرم است. نوع اتصال این دوربین با سیم است. نوع حسگر تصویر این دوربین CMOS و نوع سیگنال آنالوگ HD-TVI است. منبع تغذیه این دوربین ۲۱ ولتی است و از دوربین های پرفروش به خصوص برای محیط های داخلی محسوب می شود.

اگرچه ویژگی های این دوربین نسبت به نسخه های قبلی کمتر است، اما به لحاظ کیفیت و خدمات جایگاه مناسبی دارد.

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-T1A21P( قیمت حدودی:پانصد هزار تومان)

دوربین مداربسته

ابعاد این دوربین ۱۰۰x۸۰x۱۰۰ و وزن آن یکصد گرم است.این دوربین با سیم است و بافیش BNCمتصل می شود. نوع حسگر تصویر این دوربینCMOS و نوع لنز، ثابت است. از قابلیت‌های امنیتی و نظارتی می توان به قابلیت چرخش Tiltو قابلیت چرخش Pan اشاره کرد. نوع سیگنال آنالوگAHD است.درباره این دورین هم باید تاکید کنم که اگر چه ارزان ترین دوربین در فهرست است اما بین خریداران ایرانی محبوب و پرفروش است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها