راهنمای خرید بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۴ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- این روزها تکنولوژی به عنوان یک ناجی برای افراد پرمشغله عمل می کند. اگر شاغل هستید و یا وقت کافی برای انجام کارهای خانه را ندارید، می توانید از یک ماشین ظرفشویی برای شستشوی ظروف خود استفاده کنید. اگر آشپزخانه کوچک و یا خانواده کم جمعیتی دارید، می توانید یک ماشین ظرفشویی رومیزی تهیه کنید. ماشین ظرفشویی های رومیزی با ظرفیت های شش نفره، هشت نفره، نه نفره و ده نفره در بازار موجود هستند. اگر قصد خرید یک ماشین ظرفشویی رومیزی را دارید، ما بهترین پیشنهاد را برای شما داریم:

ماشین ظرفشویی پیشنهادی ما: ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10 ظرفیت 10 کیلوگرم (قیمت حدودی: 25,500,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ماشین‌ظرفشویی WQP10 محصولی باکیفیت از برند معتبر الگانس است که به اندازه یک خانواده ده نفره ظرفیت دارد. اولین ویژگی که توجه ما را به خود جلب کرد، پشتیبانی از9 برنامه‌شست‌وشوی از پیش تعیین‌شده است که آن را به یک ماشین ظرفشویی رومیزی کامل و با امکانات ویژه تبدیل کرده است. شما می توانید با توجه به میزان استفاده، سرعت مدنظر و تعداد ظروف یکی از این 9 حالت را برای شستشوی بهتر ظروف انتخاب کنید. یکی دیگر از این ویژگی های جذاب این دستگاه، قابلیت اضافه کردن ظروف جا مانده در حین شستشو است. این ماشین ظرفشویی دو طبقه دو پخش کننده آب دارد و شما می توانید در صورت پر نشدن آن، با استفاده از قابلیت خاموش کردن آب پاش، فقط یکی از طبقات دلخواه را روشن کنید.

معرفی پنج ماشین ظرفشویی رومیزی پرفروش بازار

این دستگاه با بهره گیری از سه آبفشان، تمام نقاط حتی نقاط کور را نیز تحت پوشش قرار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های جالب این ماشین ظرفشویی، قابلیت ضدعفونی و ویروس کشی میوه ها است. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به برنامه شستشوی 60 دقیقه ای، قابلیت تنظیم دما، سیستم آنتی سیفون، استرلیزه کردن با شست و شو در دمای 80 درجه، حفاظت از دستگاه در صورت قطع ناگهانی برق، برنامه تعویق شست و شو، نشانگر کسری نمک و مایع، قابلیت تا کردن سبد پایین برای شست و شوی ظروف بزرگتر و قابلمه، عیب یاب خودکار، نمایشگر دیجیتال و قفل کودک اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی کم مصرف در رده مصرف انرژی +A قرار می گیرد. با وجود تمام این ویژگی ها می توان گفت این محصول یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های رومیزی موجود در بازار است که کامل ترین ویژگی های را ارائه می دهد و ما خرید آن را به شما توصیه می کنیم.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

مدل دستگاه

تعداد برنامه شستشو

ظرفیت

رده مصرف انرژی

افزودن ظروف حین شستشو

قفل کودک

شستشوی نصف ظرفیت

قابلیت های دیگر

قیمت

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP8-3802F

7 برنامه

8 نفر

+A

ندارد

ندارد

ندارد

سیستم تمیزکننده SelfClean، عملکرد تاخیری 24 ساعته شست‌وشو، شستشوی سریع

33,000,000 تومان

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS62E28IR

6 برنامه

6 نفر

+A

ندارد

دارد

ندارد

شستشوی سریع، سیستم ضد نشت آب، خشک کن، انتخاب زمان شستشو از قبل،

27,000,000 تومان

ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B ظرفیت 8 کیلوگرم

7 برنامه

8 نفر

A+

دارد

دارد

ندارد

برنامه تعویق شست و شو، عیب یاب خودکار، استرلیزه کردن در دمای 80 درجه،

24,000,000 تومان

ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل 2195B

7 برنامه

8 نفر

A

ندارد

دارد

ندارد

شستشوی با تاخیر، شستشوی میوه و سبزی، خشک کن،

27,000,000 تومان

 

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها