اولین ساعت هوشمند جی پلاس معرفی شد

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۱ تیر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

دیجیاتو نوشت؛ ساعت های هوشمند یکی از محبوب ترین گجت های پوشیدنی هستند که افراد مختلف برای رصد فعالیت های ورزشی و تمرینات یا برای دریافت اعلان ها و از دست ندادن تماس ها از آن استفاده می کنند.

جی پلاس اولین ساعت هوشمند خود را با حسگرهای پرکاربرد کنترل سلامت ارائه کرده است. حسگرهای سنجش ضربان قلب و اندازه گیری اکسیژن خون از دیگر امکاناتی است که روی ساعت جدید جی پلاس ارائه می شود. علاوه بر ویژگی های بیان شده، پایش وضعیت خواب، کنترل سلامت بانوان، مقاومت در برابر نفوذ آب، محاسبه کالری مصرفی، گام شمار و پشتیبانی از 12 حالت ورزشی نیز در دسترس است.

در این ساعت علاوه بر انتخاب زبان سیستم عامل فارسی یا انگلیسی، نمایش اعلان های مربوط به برنامه های مختلف مانند پیام رسان ها، پیامک ها، تماس های ورودی و دیگر پیغام ها با نمایش صحیح حروف فارسی همراه خواهد بود.

1

 یک باتری با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت در این گجت تعبیه شده که در استفاده معمولی و روزمره بیش از 10 روز شما را همراهی خواهد کرد. ضمن اینکه این باتری با پشتیبانی از اتصال شارژر مغناطیسی، در کمتر از 2 ساعت و نیم به سطح شارژ کامل (100 درصد) خواهد رسید.

این ساعت هوشمند 62 گرم وزن دارد و از یک نمایشگر 28/1 اینچ دایره ای بهره می برد که دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و نفوذ گرد و غبار به داخل آن است.

دانلود و تنظیم واچ فیس های متنوع با قابلیت شخصی سازی، کنترل پخش موزیک، ردیابی تلفن همراه و امکان کنترل دوربین تلفن همراه از راه دور از دیگر قابلیت های این دستگاه است.

ساعت هوشمند جی پلاس با نسخه های اندروید 5 و بالاتر از آن سازگار است.

1

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها