سامسونگ به زودی حلقه های هوشمند گلکسی را روانه بازار می کند

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

دیجیاتو نوشت؛ به گفته منابع آگاه بازار، ظاهراً سامسونگ روی حلقه سلامت با ویژگی‌های مرتبط با پایش سلامت کار می‌کند و این گجت پوشیدنی در مرحله توسعه قرار گرفته است.

در بازار گجت‌های پوشیدنی، حلقه‌های سلامت مختلفی عرضه شده‌اند. به نظر می‌رسد حلقه سلامت سامسونگ با قابلیت متفاوت یا ویژگی خاص متمایزکننده‌ای در دسترس کاربران قرار گیرد. برای مثال این احتمال وجود دارد که حلقه مذکور با هدست‌های واقعیت افزوده این شرکت در آینده همگام‌سازی شوند.  

حلقه سلامت سامسونگ چه زمان به بازار عرضه می‌شود؟

یکی از موضوعاتی که شاید سامسونگ قصد دارد در مورد حلقه سلامت مورد توجه قرار دهد، اصلاح پایش‌های نادرست حلقه است و احتمالاً این شرکت قصد دارد از این مسئله عبور کند.

به گزارش وب‌سایت  The Elec، ظاهراً سامسونگ PCB حلقه گلکسی را توسعه نخواهد داد. در عوض،  شرکت Meiko  ژاپن مسئولیت ساخت آن را بر عهده خواهد گرفت. این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش بردهای PCB است.

1

هنوز اطلاعات زیادی در مورد ابعاد حلقه هوشمند منتشر نشده است. اما گفته می‌شود که این گجت پوشیدنی احتمالاً از نظر پایش دقیق وضعیت سلامتی عملکرد بهتری از گلکسی واچ خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که آیا غول فناوری کره‌ای این محصول را به صورت انبوه تولید خواهد کرد یا خیر. گفتنی است این شرکت همچنین پتنتی برای حلقه گلکسی به ثبت رسانده است که تصویر مربوط به آن نشان می‌دهد ممکن است گجت پوشیدنی ممکن است با هدست‌ها و عینک‌های واقعیت افزوده سامسونگ یکپارچه شوند.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات حلقه‌های هوشمند این است که حسگرهای آن باید دقیقاً با انگشت کاربر مطابقت داشته باشند. در واقع اگر حلقه به صورت دقیق روی انگشت قرار نگیرد و شل باشد، ممکن است نتواند پایش درستی انجام دهد و در پایش جریان خون، خوانش دقیقی ارائه ندهد. به علاوه باید در نظر داشت که سامسونگ نمی‌تواند حلقه گلکسی را بیش از حد سفت و سخت تولید کند. در واقع حلقه باید تا حدی انعطاف‌پذیر هم باشد. وگرنه کاربر برای استفاده از آن به صورت طولانی مدت ممکن است دچار مشکل شود.

یک راه حل برای رفع این مشکل استفاده از PCB انعطاف پذیر است که کاربران می‌توانند اندازه حلقه را بسته به ضخامت انگشت‌شان افزایش دهند. هنوز اطلاعات زیادی در مورد حلقه هوشمند سلامت گلکسی در دست نیست و باید دید در ادامه چه خبرهایی در مورد آن منتشر می‌شود.

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها