بهترین اپلیکیشن ها برای عاشقان کتاب + لینک دانلود

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.2 دقیقه

راهنماتو- این روزها جدایی از گوشی موبایل تقریبا به مساله ای غیرممکن در زندگی همه ما تبدیل شده است. به طوری که بسیاری از افراد چندین ساعت از وقت خود را در روز صرف گشت و گذار در اینترنت و شبکه های اجتماعی می کنند. همین مساله موجب شده تا بسیاری از ما از لذت کتاب خواندن بی بهره بمانیم. خوشبختانه اپلیکیشن هایی طراحی شده اند که می توانند به سادگی گوشی یا تبلت شما را به یک کتابخوان الکترونیکی تبدیل کنند. در ادامه با معرفی بهترین اپلیکیشن های کتاب و کتابخوانی برتر با ما همراه باشید:

1- کتابراه

به گزارش راهنماتو، اپلیکیشن کتابراه یکی از بهترین برنامه های کتابخوان است که امکان دسترسی قانونی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی را فراهم کرده است. این اپلیکیشن از طریق نقد و مرورهای دقیقی که بر کتاب‌ها می‌نویسند و همچنین درج  نظر و امتیازات کاربران به هر اثر، امکان انتخاب کتاب موردنظر را از میان هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی برای شما به ارمغان می آورد. این برنامه برای  سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز ارائه شده است.

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن کتابراه

دانلود نسخه iOS اپلیکیشن کتابراه

دانلود نسخه ویندوز اپلیکیشن کتابراه

کتابراه

2- فیدیبو

اپلیکیشن فیدیبو (Fidibo) امکان دسترسی قانونی به هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. این اپلیکیشن شامل بیش از هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی از معتبرترین و بهترین ناشران است. کاربران می توانند پیش از خرید کتاب، بخشی از آن را به صورت رایگان مطالعه کنند. همچنین می توانند بر اساس نام، ناشر، نویسنده و یا مترجم به جستجوی کتاب دلخواه خود بپردازند. در صورت عدم وجود کتاب موردنظر در اپلیکیشن نیز می توانند نسبت به درخواست کتاب مورد نظرتان اقدام کنند. کتاب های الکترونیکی و صوتی موجود در این برنامه بر اساس موضوعات مختلف اقتصاد، تاریخ، حقوق و ... دسته بندی شده اند و کاربران می توانند به هر کتاب امتیازدهی کنند. این برنامه برای  سیستم عامل های اندروید، آی او اس ، ویندوز و مک عرضه شده است.

دانلود اپلیکیشن فیدیبو برای اندروید

دانلود اپلیکیشن فیدیبو برای iOS

دانلود نسخه ویندوز اپلیکیشن فیدیبو

دانلود نسخه مک اپلیکیشن فیدیبو

فیدیبو

3- فراکتاب

فراکتاب یک کتابخوان جامع و سیار قانونی با مجموعه کامل و جذابی از کتاب های چاپی، صوتی و دیجیتال با موضوعات متنوع است. این برنامه تمام موضوعات مختلف از جمله روانشناسی، ادبیات، دینی و مذهبی، دفاع مقدس، علمی، داستانی، مدیریت، کسب و کار، کمک آموزشی برای دانش آموزان، آموزش و تقویت زبان انگلیسی، کتاب کودک و ... را پوشش داده است و شما می توانید بدون نیاز به اینترنت به راحتی کتاب های مورد علاقه تان را مطالعه کنید. کتاب های این اپلیکیشن در سه قالب چاپی، صوتی و دیجیتال در اختیار کاربران قرار می گیرد. این اپلیکیشن امکان مطالعه رایگان ده دقیقه ای پیش از خرید کتاب را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. این اپلیکیشن برای اندروید و iOS ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن فراکتاب برای اندروید

دانلود اپلیکیشن فراکتاب برای iOS

فراکتاب

4- نوار

اپلیکیشن نوار ارائه دهنده و تولیدکننده کتاب های صوتی است که جدیدترین کتاب‌های صوتی، خلاصه کتاب های صوتی و پادکست ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. این اپلیکیشن بخش جالبی به نام کپسول دارد. در این قسمت خلاصه بهترین عناوین کتاب های موفقیت و روانشناسی جهان را در مدت 15 دقیقه در اختیار شما قرار می دهد. این قسمت برای افرادی که زمان کافی برای خواندن و یا گوش دادن به کتاب ها ندارند، طراحی شده است. از جمله امکانات این اپلیکیشن می توان به سادگی استفاده در هر زمان و مکان، کیفیت بالای محتوای صوتی، عناوین به روز و متنوع، عناوین رایگان و هزینه نسبتا کم نسبت به محتوای چاپی اشاره کرد. این اپلیکیشن برای اندروید و iOS ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن نوار برای اندروید

دانلود اپلیکیشن نوار برای iOS

نوار

5- گویا

گویا یک اپلیکیشن کتاب صوتی است که مجموعه متنوعی از کتاب های صوتی ایرانی و خارجی را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران همچنین می توانند با استفاده از این اپلیکیشن به بخشی از هر کتاب به صورت رایگان گوش دهند. امکان دانلود کتاب های خریداری شده و مطالعه آفلاین آنها یکی دیگر از قابلیت های این اپلیکیشن است. از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می توان به امکان تنظیم زمان متوقف شدن، قیمت منصفانه و تنظیم سرعت خوانش اشاره کرد. این اپلیکیشن برای اندروید ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن گویا برای اندروید

گویا

6- سبکتو

اپلیکیشن سبکتو خلاصه ای از کتاب ها و چکیده کتاب های صوتی و نوشتاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. چکیده کتاب های این اپلیکیشن در دسته‌های موضوعی مختلف مانند توسعه فردی، کسب و کار، داستان و رمان، زندگی‌نامه و بیوگرافی و... به صورت نوشتاری و صوتی ارائه می شود. این برنامه بخش جدیدی به نام نانوکتاب نیز در آخرین اپدیت خود ارائه کرده است که خلاصه ای 360 درجه از کتاب‌ها هستند که در زمان حدود 25 دقیقه خواننده را با مفاهیم کلی آن کتاب آشنا می‌کنند و شما را به دنیای جذاب کتاب‌ها می‌برند. علاوه بر این می توانید از آنها برای مرور مجدد کتاب‌هایی که خواندید نیز استفاده کنید. این اپلیکیشن برای اندروید و iOS ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن سبکتو برای اندروید

اپلیکیشن سبکتو برای iOS

سبکتو

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها