ارزان ترین جارو شارژی ایستاده چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- تمیز کردن خانه واقعا کار طاقت فرسایی است که هیچ کس آن را دوست ندارد. ما خیلی خوشبختیم که در قدیم زندگی نمی کنیم. همان زمانی که جاروهای برقی و شارژی اختراع نشده بودند. به عقیده من جاروهای امروزی نعمت بزرگی هستند که مصیبت تمیز کردن خانه را قابل تحمل تر می کنند.

به گزارش راهنماتو، این روزها جارو شارژی های متنوعی در بازار لوازم خانگی به چشم می خورند که هر کس بنا به نیاز خود می تواند یکی از آنها را برای منزل خود خریداری کند. در حال حاضر جارو شارژی های موجود در بازار به دو نوع عصایی (ایستاده) و دستی تقسیم می شوند. جارو شارژی های ایستاده برای نظافت سطوحی مانند زمین، فرش و موکت، راه‌پله، گوشه‌های سقف و زیر مبلمان مناسب هستند. در حالی که جارو شارژی های دستی ابعاد کوچکتری دارند و برای نظافت مبلمان، تخت خواب، خودرو، داخل کمد و قفسه و مکان هایی که نمی توان از جارو برقی یا جاروهای ایستاده استفاده کرد، کاربرد دارند. قیمت جارو شارژی های ایستاده موجود در بازار در تابستان 1402 در بازه قیمتی حدود 1.5 میلیون تا 30 میلیون تومان قرار دارد. اگر قصد خرید یک جارو شارژی مقرون به صرفه و باکیفیت را دارید، ما به شما بهترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد:

محصول پیشنهادی ما: جارو شارژی بوش مدل BBHF214R (قیمت: 5,500,000 تومان)

جارو شارژی BBHF214R بوش یک دستگاه زیبا و کاربردی با طراحی بی سیم می باشد که به صورت 2in1 (پایه دار و دستی) طراحی شده است. این جارو شارژی با دارا بودن توان 14.4 مکش بالایی را ارائه می دهد. قابلیت Cyclone یکی از ویژگی های جالب این دستگاه است که موجب فشرده شدن گردوخاک موجود در مخزن جاروشارژی و دیرتر پر شدن آن می شود. این جاروشارژی به یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت بالا مجهز شده است که در مدت 5 ساعت به طور کامل شارژ می شود و با یک بار شارژ حدود 35 دقیقه عمر باتری را ارائه می دهد.

جارو

فیلتر بهداشتی قابل شستشو یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این محصول است که با جلوگیری از خروج گردوخاک موجود در مخزن به بیرون و همچنین موتور موجب افزایش طول عمر موتور دستگاه می شود. این فیلتر بهداشتی نقش مؤثری در افزایش طول عمر جارو و پاکیزه ساختن سطوح و هوا از گردوخاک و مواد آلرژی‌زا ایفا می کند و قادر است 99 درصد ذرات را فیلتر کند. بدنه این جارو شارژی از پلاستیک مرغوب ساخته شده است و دسته بلند آن طوری طراحی شده که در هنگام جارو کردن به خم شدن نیاز نباشد. وزن این محصول  2.4 کیلوگرم و گنجایش مخزن آن 0.4 لیتر می باشد. 

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

نام محصولمیزان شارژدهی باتریویژگی های نظافتیقدرت موتورسایر ویژگی هاقیمت
جارو شارژی بلک اند دکر 42018 دقیقهفیلتر قابل شستشو14.4جداسازی و تبدیل به جاروی کوچکتر5,650,000 تومان
جارو شارژی تکنو Te-1702بیش از 20 دقیقهفیلتر ضد باکتری HEPA14.8نشانگر شارژ کم باتری، 3 چراغ led4,800,000 تومان
جارو شارژی بلک اند دکر SVA420B15 تا 20 دقیقهفیلتر قابل شست‌وشو14.4فیوز حرارتی جلوگیری از گرما، فن خنک کننده4,650,000 تومان
جارو شارژی عصایی درما VC01 Maxبیش از 20 دقیقهفیلتر قوی h11 برای حذف ذرات ریز و مو100 سری قابل تعویض4,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها