5 بخار شوی ارزان و باکیفیت

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۶ شهریور ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- بخارشوی ها قهرمانان خانگی هستند که می توانند همه چیز از مبلمان گرفته تا دیوار و انواع کفپوش ها با بخوبی تمیز کنند. دستگاه های بخارشوی به جای تکیه بر مواد شیمیایی و محلول های پاک کننده، از بخار برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطوح استفاده می کنند. دمای بالای بخار می‌تواند میکروب‌ها، باکتری‌ها و آلرژن‌ها را بدون نیاز به مواد شیمیایی خشن از بین ببرد. علاوه بر این برای از بین بردن هر گونه لکه سخت، آلودگی و چربی عالی عمل می کند. قیمت بخارشوی های موجود در بازار در تابستان 1402 در بازه قیمتی حدود 1 میلیون تومان تا 35 میلیون تومان قرار دارد. اگر قصد خرید یک بخارشوی مقرون به صرفه و باکیفیت برای منزل خود را دارید، ما به شما بهترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد:

محصول پیشنهادی ما: بخارشوی کرشر مدل SC2 Easy Fix (قیمت: 6,100,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، بخارشوی SC2 Easy Fix کرشر یکی از پرفروش ترین بخارشوی های موجود در بازار است که بدون استفاده از مواد شوینده سطوح را تمیز کرده و لکه های سرسخت را از بین می برد. این محصول با برخورداری از توان حرارتی قدرتمند 1500 وات و لوازم جانبی چند منظوره اعم از نازل کف، دستی، برس گرد و ... می تواند برای تمیز کردن انواع سطوح مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این ویژگی کنترل بخار دو مرحله ای آن به کاربر این امکان را می دهد تا میزان بخار را بر اساس مقدار آلودگی و جنس سطح تنظیم کند. فشار پاشش بخار 3.2 بار است که برای مصارف خانگی مناسب است.

بخارشوی

این محصول به یک محفظه برای قرار دادن لوازم جانبی مجهز شده است که در حین استفاده امکان دسترسی به نازل ها و دیگر لوازم را فراهم می کند. یکی از ویژگی های جالب این بخارشوی امکان اتصال آسان پدهای حوله ای به اطراف نازل با استفاده از نوارهای چسبی است که نسبت به مدل های قدیمی که با استفاده از گیره متصل می شدند، پیشرفت قابل توجهی است. این محصول به قفل کودک نیز مجهز شده است. از دیگر قابلیت های این بخارشوی پرطرفدار می توان به پد حوله ای کف و پوشش نازل دستی از جنس میکروفایبر و کیت شستشوی کف با کارایی بالا و نازل منعطف اشاره کرد. ظرفیت مخزن آب این بخارشوی یک لیتر است و برای تمیز کردن سطوحی مانند شستشوی دیوار، شیشه و زمین مناسب است.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل بخارشویتوان حرارتیظرفیت مخزن آبمناسب برای شست و شویدیگر قابلیت هاقیمت
بخار شوی نانیوا مدل NS-85502000 وات1.5 لیتردیوار، شیشه، زمینکیف ابزار باسری متفاوت، فشار بخار 4 بار5,850,000 تومان
بخارشوی بایترون مدل BSX-21001500 وات1.8 لیتردیوار، شیشه، زمینحوله و فرچه فلزی و مویی، کفی زمین شوی و شیشه شوی5,500,000 تومان
بخار شو تولیپس مدل SC-A6911600 وات1.6 لیتردیوار، شیشه، زمینسیستم ایمنی و محافظت سه گانه، تنظیم بخار4,000,000 تومان
بخارشوی درما مدل DEM-ZQ6101600 وات230 میلی لیتردیوار، شیشه، زمین5 برس برای انواع سطوح، 2 لوله برای تنظیم دامنه4,350,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها