تصاویر و قیمت سری هواوی واچ GT4 پیش از رونمایی، فاش شد

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.7 دقیقه

دیجیاتو نوشت؛ هواوی هفته گذشته اعلام کرد که روز پنجشنبه، 23 شهریورماه، در مراسمی از یک (یا دو) ساعت هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. حالا تصاویر و قیمت ساعت‌های سری هواوی واچ GT4 پیش از این مراسم فاش شده است.

هرچند اطلاعات فنی زیادی در مورد ساعت‌های سری واچ GT4 هواوی اعلام نشده، اما منابع اشاره کرده‌اند که این دستگاه پوشیدنی در دو اندازه 41 میلی‌متری و 46 میلی‌متری عرضه خواهد شد که از نظر طراحی با یکدیگر متفاوت هستند. طبق تصاویر منتشرشده از این سری، نسخه کوچک‌تر واچ GT4 تمیز و ظریف‌تر به‌نظر می‌رسد و ظاهراً بانوان را هدف قرار خواهد داد.

1

1

1

1

1

نسخه بزرگ‌تر 46 میلی‌متر که در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید نیز دارای یک قاب بیرونی بزرگ و طراحی بدنه‌ای بسیار متفاوت‌تر با لبه‌های برجسته در دو طرف خود خواهد بود.

1

1

1

1

1

قیمت ساعت‌های سری هواوی واچ GT4

درباره قیمت این دستگاه‌ها نیز گفته شده است که سری GT4 به‌طور متغیر از 249 تا 399 یورو قیمت خواهد داشت. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سری GT4 نسبت به ساعت‌های پریمیوم هواوی واچ 4 و 4 پرو که اوایل امسال معرفی شدند، ارزان‌تر هستند و از ویژگی‌های کمتری پشتیبانی می‌کنند.

در ادامه این گزارش گفته شده است که ساعت‌های سری هواوی واچ GT4 درمجموع شامل 9 نوع مختلف هستند که براساس ترکیب ساختار و بند خود دسته‌بندی می‌شوند. گران‌ترین مدل‌های این سری احتمالاً بدنه‌ای ساخته‌شده از فلز ضدزنگ خواهد داشت و احتمالاً نسخه‌های دیگری با بدنه فلزی ساده‌تر و بندهای پارچه‌ای یا پلاستیکی هم عرضه خواهد شد.

این مدل‌ها سیستم‌عامل هارمونی 3.0 را اجرا می‌کنند، درحالی‌که انتظار می‌رود سری Watch GT4 کمتر «هوشمند» و بیشتر شبیه به یک دست‌بند هوشمند باشند. البته در این گزارش همچنین گفته شده است که سری GT4 قابلیت‌های تناسب اندام فراوانی را ارائه می‌کند و شارژ باتری آن به‌لطف پنل OLED کارآمد و پردازنده Cortex-M تا حدود دو هفته دوام دارد.

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها