اپل واچ اولترا 2 با صفحه‌نمایش بی‌نظیر و تراشه جدید از راه رسید

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

دیجیاتو نوشت؛ اپل پیش از معرفی سری جدید آیفون‌های خود در کنفرانس اخیر، اپل واچ اولترا 2 و اپل واچ سری ۹ را معرفی نمود. اگرچه ظاهر اپل واچ اولترا ۲ شباهت بسیاری نسبت به نسل قبلی آن دارد؛ اما شاهد تغییرات داخلی محسوسی بوده است که موجب ارائه قابلیت‌های تازه و کاربردی شده است.

مشخصات فنی اپل واچ اولترا 2

مهم‌ترین به‌روزرسانی اپل واچ اولترا ۲، مجهز شدن آن به تراشه تازه وارد S9 بوده است که شاهد استفاده از آن در اپل واچ سری 9 نیز هستیم. این تراشه موجب نمایش بسیار روان‌تر انیمیشن‌ها شده و عملکرد پایش فعالیت‌های قلب را بهبود بخشیده است.

1

طراحی اپل واچ اولترا ۲

طراحی خارجی اپل واچ اولترا جدید مشابه با نسل قبلی آن است؛ البته اپل ادعا دارد که اکنون از ۹۵ درصد تیتانیوم بازیافت شده در ساخت محصول اشاره شده، استفاده می‌کند.

صفحه نمایش اپل واچ اولترا 2

نمایشگر ساعت هوشمند جدید پل، بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش را در میان اپل واچ‌ها به خود اختصاص داده است و می‌تواند حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت را در اختیار دارندگان قرار دهد؛ رقمی که کاملاً استثنایی به‌نظر می‌رسد و می‌تواند نمایش راحت و آسان محتوا در محیط‌های پرنور را تضمین کند.

1

باتری اپل واچ اولترا ۲

طبق اطلاعیه اپل، کاربران می‌توانند حداکثر ۷۲ ساعت شارژدهی در حالت ذخیره انرژی را با اپل واچ اولترای جدید، تجربه کنند. برای مقایسه، باید اشاره کنیم که میزان گفته شده در نسل پیشین، ۶۰ ساعت بوده است.

پردازنده اپل واچ اولترا 2

تراشه S9 بکار رفته در اپل واچ اولترای جدید و اپل واچ سری ۹، امکانات و ویژگی‌های تازه‌ای را به همراه داشته است که از مهم‌ترین آنها، می‌توان به قابلیت Double Tap اشاره کرد؛ قابلیتی که تعامل بدون لمس از طریق حرکات دست با ساعت هوشمند اپل را ممکن می‌سازد و می‌توان از آن برای کنترل تماس، آلارم و... استفاده نمود. تراشه U2 جدید نیز به کاربران کمک می‌کند تا مکان دقیق سایر گجت‌های خود را با دقت بالایی، بیابند. همچنین در صورت نزدیک شدن به هوم‌پاد، می‌تواند پیشنهاد پخش محتوا را به کاربر بدهد و کلیدهای کنترل پخش را روی ساعت در اختیار وی قرار دهد.

1

قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ اولترا ۲

علاقه‌مندان می‌توانند از امروز اقدام به پیش سفارش Apple Watch Ultra 2 با قیمت ۷۹۹ دلار نمایند و عرضه آن به بازار نیز از ۳۱ شهریور آغاز خواهد شد.

مقایسه مشخصات اپل واچ اولترا ۲ با نسل قبل

مدلواچ اولترا ۲واچ اولترا ۱
وزناعلام نشده۶۱.۳ گرم
اندازه نمایشگر۱.۹ اینچ۱.۹ اینچ
تراشهاپل S9اپل S8
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت۳۲ گیگابایت
سیستم‌عاملwatchOS 10watchOS 9
ظرفیت باتریاعلام نشده۵۴۲ میلی‌آمپر ساعت
روشنایی صفحه۳۰۰۰ نیت۲۰۰۰ نیت
بدنه و فریمسرامیک و تیتانیومسرامیک و تیتانیوم

1

مقایسه اپل واچ اولترا 2 با گلکسی واچ ۶ کلاسیک

مدلواچ اولترا ۲گلکسی واچ ۶ کلاسیک
وزناعلام نشده۵۹ گرم
اندازه نمایشگر۱.۹ اینچ۱.۵ اینچ
تراشهاپل S9اگزینوس W930
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت۱۶ گیگابایت
سیستم‌عاملwatchOS 10Wear OS
ظرفیت باتریاعلام نشده۴۲۵ میلی‌آمپر ساعت
روشنایی صفحه۳۰۰۰ نیت۲۰۰۰ نیت
بدنه و فریمسرامیک و تیتانیومشیشه و استیل

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها