لذت یک فنجان قهوه در سفر؛ معرفی بهترین اسپرسوسازهای مسافرتی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۶ مهر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو- یکی از مهم ترین مشکلاتی که عاشقان قهوه دارند، تهیه قهوه در سفر و محیط بیرون است. در چنین شرایطی همه برای تهیه نوشیدنی مورد علاقه شان به کافه ها متوسل می شوند. اما وای از آن زمان که به کافه دسترسی نداشته باشیم؛ مثلا در سفر و کمپینگ. در چنین شرایطی یک اسپرسوساز مسافرتی چاره کار خواهد بود. اسپرسوساز مسافرتی کاربردی ترین وسیله سفر برای افرادی است که مصرف حداقل یک فنجان قهوه را در برنامه روزانه خود دارند. در ادامه با معرفی بهترین اسپرسوسازهای مسافرتی با راهنماتو همراه باشید.

1- اسپرسو ساز تریم مدل HS-8201 (قیمت: 1,500,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، اسپرسوساز مسافرتی HS-8201 تریم یک وسیله کاربردی برای عاشقان قهوه است که قادر است در هر مکانی قهوه دلخواه شما را به آسانی آماده و در اختیارتان قرار دهد. این اسپرسوساز می تواند اسپرسو، موکا، ریسترتو و قهوه امریکانو را بخوبی درست کند. این دستگاه از نوع مکانیکی و دستی می باشد، جنس بدنه آن از پلاستیک است و دارای یک عدد نازل قهوه می باشد. یک دفترچه راهنما، پیمانه و تمپر قهوه نیز همراه با این محصول ارائه می شود.

اسپرسو ساز تریم مدل HS-8201


2- اسپرسو ساز تریم مدل HS-8439 (قیمت: 1,600,000 تومان)

اسپرسو ساز مسافرتی HS-8439 تریم یک اسپرسوساز قابل حمل بدون نیاز به برق است که به سرعت انواع اسپرسو، موکا، ریسترتو و قهوه امریکانو را برای شما آماده می کند. این محصول یک عدد نازل قهوه دارد و دارای دو محفظه مجزا جهت قرار دادن کپسول قهوه یا پودر قهوه می باشد که می توانید مطابق سلیقه تان از آنها استفاده کنید. جنس بدنه این اسپرسوساز از پلاستیک، استیل و کریستال است.

اسپرسو ساز تریم مدل HS-8439


3- اسپرسو ساز لواک مدل HS-8201 (قیمت: 1,500,000 تومان)

اسپرسو ساز HS-8201 لواک یک اسپرسوساز مجهز به پمپ دستی است که قادر است آب جوش،اسپرسو، کافه لاته، امریکانو و کافه اوله را در کمترین زمان برای شما آماده کند. این محصول نیازی به باتری یا شارژ کردن ندارد و عملکرد آن کاملا با دست انجام می شود. اسپرسوی شما با استفاده از پمپاژ دستی فشار لازم برای عصاره گیری از قهوه را ایجاد می کند و نتیجه نهایی یک نوشیدنی خوش طعم خواهد بود. این دستگاه مخصوص قهوه  آسیاب شده می باشد. یک فنجان اسپرسوی داخلی و یک پیمانه برای اندازه گیری قهوه مصرفی همراه با این اسپرسوساز ارائه می شود.

 اسپرسو ساز لواک مدل HS-8201


4- اسپرسو ساز هارمن مدل Nanopresso کد F2021 (قیمت: 2,200,000 تومان)

اسپرسو ساز Nanopresso هارمن محصولی بسیار کاربردی و گزینه ای ایده آل برای علاقمندان به نوشیدن قهوه حرفه ای در مکان های مختلف است. این محصول دارای محفظه ای مجزا برای پودر قهوه با حجم 8 گرم و مخزنی به ظرفیت 80 میلی لیتر برای آب جوش می باشد. از دیگر مزیت های این محصول می توان به طراحی یک پمپ جدید اشاره کرد که نسبت به مینی پرسو به %15 نیروی کمتر در هر بار پمپاژ نیاز دارد. همچنین ساختار پرتافیلتر در این نانوپرسو نسبت به مینی پرسو تغییر یافته است. این ویژگی موجب می شود تا پس از هر بار استفاده به راحتی قسمت های مختلف آن از یکدیگر جدا شده و بتوان هر قطعه را به صورت مجزا شستشو و تمیز کرد.

 اسپرسو ساز هارمن مدل Nanopresso کد F2021


5- اسپرسو ساز واکاکو مدل Nanopresso کد F2021 (قیمت: 5,100,000 تومان)

اسپرسو ساز Nanopresso واکاکو محصولی ایده آل برای علاقمندان به قهوه است که یک فنجان قهوه خوش طعم در کوهنوردی، کمپینگ، سفر و محیط کار برای شما آماده می کند. این محصول با ساختار کوچک و سبک خود تمامی امکانات یک اسپرسوساز بزرگ و حرفه ای را دارا می باشد. این دستگاه دارای محفظه ای مجزا برای پودر قهوه با حجم 8 گرم و مخزنی به ظرفیت 80 میلی لیتر برای آب جوش می باشد و مواد به کار رفته در بدنه آن، مانع از داغ شدن دست شما می شود. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به حداکثر فشار 18 بار، قابلیت استفاده از پودر قهوه و برخورداری از یک عدد فنجان، پیمانه، برس و سبد فیلتر اشاره کرد.

 اسپرسو ساز واکاکو مدل Nanopresso کد F2021

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها