ارزان ترین یخچال فریزر 32 فوت چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

راهنماتو- سال ها پیش یخچال و فریز نقش غول‌های جعبه‌ای برای نگهداری مواد غذایی را بازی می کرد. گزینه‌های بسیار محدود موجود در بازار، خرید این وسیله خانگی را به یکی از ساده ترین کارها تبدیل می کرد. اما روزگار تغییر کرده است و اکنون شاهد طیف گسترده‌ای از یخچال و فریزرها در رنگ و سبک های مختلف هستیم که روزبه روز به قابلیت های پیشرفته تری مجهز می شوند. یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید یخچال و فریزر باید به آن توجه کرد، ظرفیت یا میزان فوت دستگاه است که انتخاب آن به اندازه آشپزخانه، نوع کاربرد و تعداد اعضای خانواده بستگی دارد.

به گزارش راهنماتو، امروز قصد داریم 5 یخچال و فریزر ارزان و باکیفیت 32 فوتی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. یخچال فریزرهای 32 فوتی موجود در بازار در زمستان 1402 در بازه قیمتی حدود 25 میلیون تا 85 میلیون تومان قرار دارند و انواع یخچال های کمبی، دوقلو و سایدبای ساید را شامل می شوند. لازم به ذکر است که این سایز یخچال برای خانواده های 4 نفره مناسب است. البته باز هم می گوییم، همه چیز به سبک زندگی و نحوه استفاده شما بستگی دارد.

محصول پیشنهادی ما: یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3320MW (قیمت: 49,000,000 تومان)

یخچال و فریزر ساید بای ساید DS-3320MW دوو یکی از یخچال و فریزرهای محبوب موجود در بازار است که با طراحی زیبای خود جلوه زیبایی به فضای آشپزخانه شما می بخشد. اولین ویژگی جالب توجه این محصول دارا بودن کمپرسور دیجیتال اینورتر است که به بهبود عملکرد یخچال و فریزر، مصرف حداقل انرژی و حفظ مواد غذایی تازه و باکیفیت در طولانی مدت کمک می کند. این کمپرسور همچنین با ثابت نگه داشتن دمای یخچال شرایط مناسبی را برای نگهداری ماد غذایی فراهم می کند. دومین ویژگی این محصول که توجه ما را به خود جلب کرد، وجود یخ ساز اتوماتیک فیلتر دار است که با توان افزایش ده درصدی فضای داخل فریزر و استفاده از دو مخزن ذخیره یخ، در هر زمان از شبانه روز خیالتان از بابت ذخیره یخ آسوده می کند. این دستگاه به آب سردکن اتوماتیک و یک نمایشگر LED نیز مجهز شده است.

یخچال

مینی بار یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این محصول است که امکان دسترسی به نوشیدنی های خنک را بدون نیاز به باز کردن درب یخچال در سریع ترین زمان ممکن فراهم می کند که به نوبه خود موجب کاهش مصرف انرژی می شود. این یخچال فریزر به فیلتر داخلی Powerful Deodorizer  نیز مجهز شده است؛ این سیستم باکتری‌ها را از بین برده و به تازه نگ داشتن هوای داخل یخچال کمک می کند. ظرفیت یخچال 440 لیتر و ظرفیت فریزر 244 لیتر می باشد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به محفظه مخصوص نگهداری لبنیات و میوه، سیستم گردش هوای سه بعدی، گرید انرژی +A، هشدار باز ماندن درب و سیستم مقاومت در برابر برفک نوفراست اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این یخچال و فریزرهای 32 فوت را نیز مدنظر قرار دهید:

یخچال و فریزرنوعرتبه انرژینوع یخسازفناوری نوفراستدیگر قابلیت هاقیمت
دوو DS-3325MWساید بای ساید+Aاتوماتیکداردآبسرد کن، فیلتر تصفیه هوا و آب، پنل LED لمسی52,500,000 تومان
هیمالیا مدل پانومراپلاس NF280p-NR440p - AدوقلوAاتوماتیکداردMoisture Balance، نمایشگر LED لمسی، هوم بار48,500,000 تومان
بلانتون RF3202سایدبای ساید+Aاتوماتیکداردفیلتر ضد باکتری، تنظیم رطوبت، نمایشگر LED44,500,000 تومان
استیلون مدل هوم بار DEPOS 85کمبیBنیمه اتوماتیکداردقفل کودک، نمایشگر دیجیتال، گردش هوای چرخشی26,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها