ارزان ترین ماشین ظرفشویی 14 نفره چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.7 دقیقه

راهنماتو- ماشین ظرفشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی است که دیگر مثل گذشته یک کالای لوکس و خاص نیست. در واقع می توان گفت ماشین ظرفشویی بیشتر به عنوان یک کالای ضروری در خانه های امروزی مطرح می شود. انتخاب یک ماشین ظرفشویی خوب به عوامل زیادی بستگی دارد؛ تعداد اعضای خانواده، مقدار ظروف، برنامه های شستشو و میزان مصرف انرژی از جمله عواملی هستند که در هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی باید به آنها توجه کنید. اگر خانواده پرجمعیتی دارید و یا به دفعات زیاد مهمانی خانوادگی برگزار می کنید، یک ماشین ظرفشویی 14 نفره می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در ادامه با معرفی ارزان ترین ماشین ظرفشویی های 14 نفره با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: ماشین ظرفشویی الجی مدل DFB512FP (قیمت: 29,600,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ماشین ظرفشویی DFB512FP الجی یکی از ماشین ظرفشویی های پیشرفته موجود در بازار است که با برخورداری از فضای وسیعی برای  چیدمان ظروف در انواع و اندازه های مختلف ویژه خانواده های پرجمعیت طراحی شده است. اولین ویژگی جالب توجه این محصول برخورداری از موتور اینورتر دایرکت درایو است که نقش قلب تپنده ماشین ظرفشویی را بازی می کند و کاهش اتلاف انرژی، افزایش کارایی و کاهش صدا و لرزش ماشین ظرفشویی را به همراه دارد. یکی دیگر از ویژگی های جالب این دستگاه قابلیت انعطاف پذیری و تنظیم ارتفاع سبدها است که موجب می شود شما بتوانید انواع ظروف را به راحتی درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. این دستگاه به لطف دارا بودن قابلیت QuadWash با چهار نازل اسپری آب به جای دو نازل عملکرد شستشوی قوی تری را برای تمیز کردن ظروف فراهم می کند.

ماشین ظرفشویی

علاوه بر این، برنامه توربو موجود در این ماشین ظرفشویی به شما این امکان را می دهد تا ظروف به شدت کثیف را در کمتر از یک ساعت تمیز کنید. شما همچنین می توانید با نصب اپلیکیشن LG ThinQ و برنامه های مختلف شستشو این ماشین ظرفشویی را با استفاده از تلفن همراهتان کنترل کنید. قابلیت شستشو با نصف ظرفیت یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این محصول است که علاوه‌ بر شستن ظروف کم در مدت زمانی محدود سبب صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و مواد شوینده می شود. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به 9 برنامه شستشوی جامع، 8 آپشن اضافی جهت بیشتر تمیز کردن ظروف، دکمه های لمسی، قفل کودک، عیب یابی هوشمند، یادآوری نظافت ماشین، شستشوی دو بخشی، شستشو در دمای بالا و رده مصرف انرژی +++A اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

مدل دستگاه (14 نفره)تعداد برنامه هانمودار انرژیشستشو با نصف ظرفیتسایر قابلیت هاقیمت
ریتون RFD-1463W/SS6 برنامه++Aداردقفل کودک، تنظیم ارتفاع سبد، شستشوی میوه و سبزی23,600,000 تومان
بوش SMS46NI01B4 برنامه++Aداردشستشوی اقتصادی، شروع با تاخیر24,500,000 تومان
مایدیا WQP12-1482J(W)8 برنامه++Aداردخشک کن اضافی، قفل کودک، نمایشگر LED26,000,000 تومان
جی پلاس GDW-J441W6 برنامه اصلی + 3 انتخابی++Aداردشستشوی ظروف کثیف، خشک کن با بادگرم30,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها