با 10 میلیون کدام فر توکار را بخریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.5 دقیقه

راهنماتو- این روزها با رونق یافتن شهرنشینی زندگی در خانه های کوچک و نقلی رواج پیدا کرده است. همین مساله موجب شده تا بسیاری خانواده ها به جای استفاده از گازهای مبله و اجاق گاز به فکر خرید گازهای رومیزی و صفحه ای، فرهای روکار و توکار بیفتند. در میان انواع فرهای موجود در بازار فرهای توکار این روزها به یکی از پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده اند. این نوع فرها در داخل فضای کابینت یا دیوار قرار می گیرند و اندازه استاندارد آنها اغلب 60، 90 و 120 سانتی متر می باشد. در ادامه با معرفی بهترین فرهای توکار با بودجه 10 میلیون تومان با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: فر توکار برقی داتیس مدل DF 684 (قیمت: 9,800,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، فر برقی داتیس مدل DF 684 یکی از محصولات کاربردی و پرطرفدار موجود در بازار است که امکانات متعددی را نسبت به قیمتش ارائه می دهد. اولین ویژگی این محصول که توجه ما را به خود جلب کرد، دارا بودن فن کانوکشن است که با توزیع یکنواخت حرارت در داخل فر به ترد و مغز پخت شدن، جلوگیری از سوختگی غذا و پخت سریعتر آن کمک می کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این محصول قابلیت Easy Clean یا همان لعاب آسان تمیز شونده است که به سادگی تمیز می شود و از چسبیدن دوده و آلودگی به دیواره‌های داخلی فر جلوگیری می کند. این محصول به 8 برنامه پخت مختلف مجهز شده است. به لطف وجود قابلیت گریل در این فر، می توانید خوش طعم ترین غذاهای کبابی را آماده کنید.

فر

موتور جوجه گردان یکی دیگر از قابلیت های این محصول است که با توزیع حرارت و رطوبت یکسان به جوجه ها، خوش طعم ترین جوجه و مرغ سوخاری را برای شما آماده می کند. این فر 78 لیتر گنجایش دارد و منبع تامین انرژی آن برق است. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به سیستم یخ زدایی، سیستم خنک کننده اتوماتیک، ترموستات جهت تنظیم دمای المنت برقی، تایمر مکانیکی، 2 لامپ فر 25 واتی، یک سینی دو طرف لعاب شده، شیشه سکوریت مقاوم در برابر حرارت و ضربه، درب آسان بازشو و درب شیشه ای دوجداره اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل فر توکارگنجایشتعداد برنامه هاجوجه گردانگریلسایر قابلیت هاقیمت
اخوان F1970 لیتر4 برنامهداردداردتایمر لمسی قابل تنظیم، سه المنت10,000,000 تومان
پرنیان استیل PO10465 لیتر5 برنامهداردداردنمایشگر لمسی، تایمر قابل برنامه ریزی10,000,000 تومان
گرویتی GRF3358 لیترنامشخصداردداردفندک اتوماتیک، تایمر قابل برنامه ریزی9,600,000 تومان
سینجر SL 70875 لیتر9 لیترداردداردکانوکشن، تایمر قابل برنامه ریزی8,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها