رژ لب حرارتی خوب چی بخریم؟

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.2 دقیقه

راهنماتو- رژ لب حرارتی به رژ لب‌هایی گفته می‌شود که با تغییر دمای بدن، رنگ آن نیز تغییر خواهد کرد. همین مساله باعث می‌شود که رژ لب حرارتی یکی از رژلب‌هایی باشد که اکثر باسلیقه‌ها از آن استفاده می‌کنند. جلوه طبیعی و زیبایی که رژ لب حرارتی به لب‌ها می‌بخشد، باعث شده در بسیاری از سبک‌های خاصِ آرایشی، مثل سبک اروپایی، از رژ لب حرارتی استفاده کنیم. اگر نمی‌توانید به هر برندی برای خرید رژ لب حرارتی اعتماد کنید یا هنوز نتوانسته یک رژ لب حرارتی باکیفیت در لوازم آرایش فروشی‌های ایران پیدا کنید، با راهنماتو همراه بمانید تا در این مقاله بهترین رژ لب حرارتی ممکن را به شما معرفی کند.

1. پیشنهاد ما: رژ لب حرارتی میراکل لیپس گلدن رز (قیمت: 270000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، یکی از بهترین رژ لب‌های حرارتی موجود در بازار ایران رژ لب حرارتی میراکل لیپس گلدن رز است. رژ لب حرارتی گلدن رز، با تغییر دمای لب، تغییر رنگ می‌دهد و می‌تواند به جای تینت یا بالم لب نیز عمل کند. یکی از ویژگی‌هایی که هر رژ لب حرارتی باید داشته باشد، ماندگاری بالای آن در عین طبیعی به نظر رسیدنش روی لب است که هر دوی این ویژگی‌ها در رژ لب حرارتی میراکل لیپس گلدن رز پیدا می‌شود. بافتی که این رژ لب حرارتی را به وجود آورده، بسیار نرم و ژله‌ای است. به همین دلیل وقتی بر روی لب قرار می‌گیرد نیز ما احساس سنگینی بر روی لب نمی‌کنیم.

چرا رژ لب حرارتی میراکل لیپس گلدن رز بهترین انتخاب است؟

1

دلیل اینکه راهنماتو رژ لب حرارتی میراکل لیپس گلدن رز را به عنوان بهترین رژلب حرارتی معرفی کرده است، مشخص بودن برند آن و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است. این روزها ممکن است در مکان‌های متفاوت رژلب‌های حرارتی را ببینیم که از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند، اما برند آن‌ها مشخص نیست. از این رو ممکن است با استفاده از آن به سلامت خود آسیب بزنیم. در حالی که رژلب حرارتی گلدن رز حاوی ویتامین E بوده و باعث نرم شدن لب‌ها می‌شود. این رژ لب حرارتی در 3 رنگ متفاوت سبز، نارنجی و صورتی تولید شده است که عملا هیچ یک رنگ خاصی نداشته و با رنگ لب‌های شما تطبیق پیدا می‌کنند.

اگر پیشنهاد ما در مورد رژ لب حرارتی را نپسندیدید به گزینه‌های پیش رو فکر کنید:

2. رژلب حرارتی لدورا کد LP10 (قیمت: 250000 تومان)

1

ساخت ایران، نیمه جامد، نیمه مات، رژ لب گرد طلا، ویتامینه، ضد آب، نرم کننده، فاقد سرب، حاوی موم عسل، حاوی موم کاندالیلا.

3. رژلب حرارتی سلطنتی گلدار (70000 تومان)

1

برند میس رویال، رنگ نهایی صورتی، تغییر رنگ با دمای بدن، آبرسان لب، ظاهری جالب و شیک.

4. رژ لب مایع حرارتی کیس بیوتی Kiss beauty magic lipgloss (قیمت: 260000 تومان)

1

ساخت چین، ویتامینه، جلوگیری از ترک خوردن لب، تغییر رنگ لب با تغییر PH بدن، حاوی ویتامین E، ماندگاری 12 ساعته.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها