خط چشم مویی چی بخریم که کار باهاش راحت باشه؟

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

راهنماتو- با وجود ترفندهای آرایشی برای خط چشم کشیدن، هنوز هم ممکن است که ما چالش‌هایی پیش رو داشته باشیم. به نظر می‌رسد این چالش‌ها مربوط به نوع خط چشم است. در این میان بهتر است خط چشمی تهیه کنیم که حتی مبتدی‌ترین افراد هم بتوانند به راحتی خط چشم بکشند. اگر خط چشم‌های ما قلم‌های مویی داشته باشند، کار با آن راحت‌تر خواهد بود. راهنماتو در این مقاله بهترین خط چشمی را به شما معرفی می‌کند که کار با آن بسیار راحت است.

پیشنهاد ما: خط چشم پاریس (قیمت: 175000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، خط چشم پاریس یکی از بهترین خط چشم‌های مویی است که نام آن برای اکثریت ما آشنا است. فراموش نکنید که ممکن است قیمت خط چشم پاریس در برخی از فروشگاه‌ها بسیار ارزان باشد. اما، باید پیش از هرچیز به اصل بودن آن توجه کنیم. خط چشم پاریس، 7 گرم حجم دارد، رنگدانه‌هایش غنی است و جلوه نهایی آن مات است. قلم خط چشم پاریس مویی است و مواد داخلی آن بسیار روان است. بنابراین، یک گزینه عالی برای افرادی است که همواره با خط چشم کشیدن مشکل دارند.

چرا خط چشم پاریس بهترین انتخاب است؟

1

در درجه اول، خط چشم پاریس سال‌ها است مورد استفاده قرار گرفته و آزمون خود را پس داده است. شست‌وشوی این خط چشم بسیار راحت است، در حالی که پس از استفاده ریزش ندارد و دور چشم پخش نمی‌شود. یکی از درگیری‌های همیشگی ما با خط چشم، خشک نشدن سریع آن و بهم خوردن فرم کلی خط چشم است؛ اما خط چشم پاریس به سرعت خط می‌شود و هنر شما را زیر سوال نمی‌برد. اگرچه خط چشم پاریس یک خط چشم حرفه‌ای برای آرایشگرها نیست، اما برای یک خودآرایی منحصربه‌فرد، گزینه‌ای بسیار جذاب است.

اگر خط چشم پاریس جزوی از لوازم آرایش‌های مورد علاقه شما نیست می‌توانید به گزینه‌های پیش رو فکر کنید:

1. خط چشم مویی مای مدل Waterproof (قیمت: 180000 تومان)

1

ساخت ایران، ماندگاری بالا، خشک شدن سریع، انعطاف بالای قلم‌مو، عدم ریزش، حاوی ویتامین E، ضد آب، استفاده بسیار راحت.

2. خط چشم مویی بل (قیمت: 85000 تومان)

1

ساخت آلمان، ماندگاری بالا، خشک شدن سریع، انعطاف بالای قلم‌مو، ضد آب، استفاده بسیار راحت، ضد حساسیت، رنگدانه‌های غنی مشکی.

3. خط چشم مویی گلدن رز مدل EYELINER (قیمت: 150000 تومان)

1

ساخت ترکیه، ماندگاری بالا، خشک شدن سریع، جلوگیری از ماسیدگی، ایجاد خط یکپارچه، حجم 6.5 میلی‌لیتر، استفاده بسیار راحت.

4. خط چشم مویی کالیستا مدل Liner and Sharper (قیمت: 210000 تومان)

1

ساخت ایران، ماندگاری متوسط، ایجاد خط یکپارچه، رنگدانه‌های غنی مشکی، قلم موی بسیار حرفه‌ای، جلوه مات، استفاده بسیار راحت.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها