بهترین سرخ کن بدون روغنی که میشه با 3 میلیون خرید

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- چه کسی می تواند در برابر یک ظرف چیپس داغ ترد و تازه مقاومت کند؟ غذاهای سرخ کردنی این روزها در سفره بیشتر مردم جای دارند، اما از آنجایی که کالری و چربی بالای این گونه غذاها احتمال ابتلا به بیماری های قلبی، انواع سرطان و کبد چرب را بالا می برد، بسیاری از افراد به ویژه افراد مسن ناچارند از خوردن این گونه غذاها اجتناب کنند. اینجاست که سرخ کن های بدون روغن وارد می شوند. این سرخ کن ها با استفاده از یک سیستم گردش هوای گرم و بدون روغن یا با مصرف مقدار بسیار کمی روغن انواع غذاها اعم از سیب زمینی سرخ کرده، مرغ، ماهی و دیگر غذاهای سرخ شده را برای شما آماده می کنند. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از این سرخ کن ها سالم ترین و خوش طعم ترین غذاها را بدون عذاب وجدان و نگرانی از بیمار شدن میل کنید. امروز قصد داریم بهترین سرخ کن های بدون روغن با بودجه 3 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

محصول پیشنهادی ما: سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل F-78 (قیمت: 3,500,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، سرخ کن بدون روغن F-78 سیلورکرست یکی از محصولات پرفروش و قدرتمند بازار است که مشخصات جالب توجهی را در این رنج قیمتی ارائه می دهد. اولین ویژگی جالب توجه این سرخ کن 10 لیتری توان مصرفی بالا (2400 وات) آن است که در کمترین زمان ممکن خوش طعم ترین خوراکی های سرخ کردنی را با کاهش 80 درصد میزان روغن برای شما آماده می کند. این محصول از 8 برنامه پخت مختلف پشتیبانی می کند و شما می توانید با استفاده از پنل لمسی دستگاه برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. امکان تنظیم دما یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول است که امکان انتخاب دما تا حداکثر دمای 200 درجه سانتی گراد را فراهم می کند.

سرخ کن

این سرخ کن به تایمر تاخیر پخت (از 30 دقیقه تا 2 ساعت) نیز مجهز شده است. سبد مخصوص سرخ کن از نوع نچسب بوده و از چسبیدن هر گونه ماده غذایی جلوگیری می کند. یک عایق نیز در کنار مخزن کشویی سرخ کن قرار دارد که به کمک آن می توانید به راحتی مخزن کشویی دستگاه را بیرون بکشید. سبد سرخ کن به دو قسمت تقسیم شده است و شما می توانید به طور همزمان دو نوع غذا را آماده کنید. دکمه شروع/توقف موجود بر روی پنل نیز امکان تغییر برنامه غذایی در میان پخت را فراهم می کند. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به سنسور هوشمند زمان اتمام پخت و سیستم قطع کن خودکار اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل سرخ کنتوان مصرفیظرفیتتنظیم حرارتخاموشی خودکاردیگر قابلیت هاقیمت
گوسونیک AF-5571700 وات6.5 لیتردارددارد8 برنامه، کنترل لمسی، قفل ایمنی سبد3,250,000 تومان
وگاترونیکس VE-1571400 وات3.5 لیترداردداردقفل ایمنی، تنظیم زمان3,200,000 تومان
سانفورد SF24571200 وات3.5 لیترداردداردتنظیم زمان3,500,000 تومان
بلک اند دکر AF2001500 وات2.5 لیترداردداردپایه ضد لغزش، زمان سنج3,550,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها