ارزان ترین مینی واش دوقلو چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

راهنماتو- مینی واش نسخه کوچکی از ماشین لباسشویی است که در ابتدا با هدف شستشوی لباس کودکان و نوازدان طراحی شد. اما پس از مدتی توانست به خانه های کوچک و منزل خانواده های کم جمعیت نیز راه پیدا کند. اگر فرزند کوچک دارید، به تنهایی زندگی می کنید، بودجه کمی برای خرید ماشین لباسشویی دارید و یا خانواده کم جمعیتی دارید، مینی واش گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

به گزارش راهنماتو، مینی واش ها فضای کمی را اشغال می کنند، قابل حمل هستند و مانند ماشین‌های لباسشویی کلاسیک نیاز به اتصال دائم به شیر آب و فاضلاب ندارند. این ماشین‌ لباسشویی های کوچک نه تنها از نظر هزینه خرید مقرون به صرفه هستند، بلکه آب و برق کمی نیز مصرف می کنند و دوستدار محیط زیست هستند. مینی واش های موجود در بازار انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به مینی واش دستی، کانتر، تمام اتوماتیک و دوقلو اشاره کرد.

مینی واش های دستی آبگیری لباس ها را به طور اتوماتیک انجام نمی دهند و برای این کار به مداخله دستی نیاز دارند. این نوع مینی واش ها فاقد سبد خشک کن هستند. در مقابل مینی واش های تمام اتوماتیک قادرند تمام وظایف اعم از شستشو، آبکشی و خشک کردن را بدون دخالت دست انجام دهند. مینی واش های کانتر نیز دستگاه هایی قابل حمل و بسیار کم جا هستند که برای قرار گرفتن بر روی میز و دیگر سطوح طراحی شده اند. مینی واش های دوقلو نوع دیگری از مینی واش می باشند که دارای دو وان مجزا یکی برای شستشو و دیگری برای خشک کردن هستند. امروز قصد داریم بهترین مینی واش های دوقلوی ارزان قیمت موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

محصول پیشنهادی ما: مینی واش فریدولین مدل SWT35 (قیمت: 4,300,000 تومان)

مینی واش SWT35 فریدولین یک محصول کاربردی با وزن سبک و قابلیت های متنوع است. این مینی واش 3.5 کیلویی با برخورداری از سرعت چرخش موتور 1400 دور بر دقیقه و ظرفیت 2 کیلویی خشک کن لباس های شما را در کمترین زمان ممکن شستشو و خشک می کند. این محصول به دو موتور مجزا برای شستشو و خشک کردن مجهز شده است که به نوبه خود یک مزیت محسوب می شود. قابلیت افزودن لباس در حین شستشو یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این محصول است که امکان اضافه کردن لباس های فراموش شده را در حین شستشو فراهم می کند. خشک کن این محصول نیز قادر است بیش از 90 درصد آب لباس را بگیرد.

مینی واش

این دستگاه به یک رله حرارتی برای جلوگیری از سوختن موتور مجهز شده است و به دلیل دارا بودن  پروانه شستشو و ساختار مدور مخصوص و سیستم حباب ساز و آبشار آب لباس های شما را به بهترین نحو و تمیزترین حالت ممکن می شوید. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به پمپ تخلیه، فیلتر پرزگیر، خشک کن بدون لرزش، قابلیت تنظیم ارتفاع آب، سوییچ ایمنی برای توقف در حین باز کردن درب دستگاه، زمان شستشو بین 5 الی 15 دقیقه، سوپاپ تخلیه، شستشو و آبگیری شرعی و بدنه سبک و کم حجم اشاره کرد. این مینی واش کم مصرف در رده مصرف انرژی A قرار دارد و در دسته مینی واش های کم مصرف بازار قرار می گیرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما قرار نگرفت می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

مینی واشسرعت چرخش موتورظرفیت دیگموتور مجزای شستشو و خشک کندیگر قابلیت هاقیمت
جنرال تکنیک SH-MW 382014003.8 کیلوگرمداردفیوز ایمنی، رله حرارتی، پایه لرزه گیر5,300,000 تومان
مادرلی SH-MW3882014003.8 کیلوگرمداردرله حرارتی، شستشوی دو دور، حباب ساز5,300,000 تومان
اینترناسیونال WM35005003.5 کیلوگرمداردرله حرارتی، کابین دو لایه4,100,000 تومان
فریدولین SWT2014002 کیلوگرمداردرله حرارتی، بدون لرزش، سوییچ ایمنی4,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها