بهترین برندهای رنگ تاتو در سال 2024 که می توان به راحتی در بازار پیدا کرد

  • فاطمه چولکی فاطمه چولکی
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

راهنماتو- در جوامع امروزی که همه چیز به سمت مد و استایل کشیده شده و افراد به دنبال زیبایی هستند، تاتو زدن به یکی از معیارهای زیبایی بیشتر تبدیل شده است. یکی از عناصر مهم این زیبایی که اتفاقا توجه بسیاری از افراد را هم به خود جلب کرده «رنگ تاتو» است.

به گزارش راهنماتو، در تاتو زدن استفاده از وسایل و ابزار جدید و پیشرفته، رنگ تاتوی با کیفیت و انجام آن توسط فردی ماهر و باتجربه، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی تاتو دارد. همچنین استفاده از رنگ تاتو حساسیت های خاص خود را دارد، چراکه به دلیل سردی، گرمی و رنگ پوست افراد باید رنگ های خاصی برای تاتو استفاده شود. راهنماتو در این مطلب سعی کرده بهترین رنگ تاتوهای بازار را که مناسب همه پوست ها هستند، به شما معرفی کند.

رنگ تاتو PERMA BLEND

1

رنگ تاتوی پرمابلند یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران است. این برند آمریکایی در حجم 15میل ارائه شده و به دلیل اورگانیک (گیاهی) و بدون عارضه جانبی (آلرژیزا) بودن دارای تأییدیه سازمان FDA (غذا دارو) آمریکا است.

علاوه بر این، این رنگ تاتو دارنده‌ی پنج نشان جهانی vegan، steriler، CPNP registred، EU compliance و No animal tested است.

رنگ تاتوی پرمابلند دارای رنگ درخشانی است که پس از تاتو زدن، درخشندگی و رنگ مناسب خود را حفظ می کند. کلیه ی رنگهای مخصوص مورد استفاده در تاتو ابرو، خط چشم، تاتوی لب، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و خنثی کننده ها در طیف رنگ آن موجود است.

با توجه به تنوع در طیف های رنگی این برند، می توان از رنگ های آن برای انواع رنگ پوست استفاده کرد.

رنگ تاتوی پرمابلند با حجم 10 و 15 میل، به قیمت 1 میلیون تومان به فروش می رسد.

رنگ تاتو World Famous

2

رنگ تاتوی وردفیمس در یک مدل با رنگ پایه ثابت مشکی و در مدلی دیگر با طیف های رنگی متنوع در بازار موجود است. رنگ مشکی این محصول یکی از بهترین رنگ های تاتو مشکی لجندری اصل از برند World Famous برای انجام تاتو روی صورت (خط چشم، فیبروز، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن) و بدن است.

3

ورد فیمس یک کمپانی معروف آمریکایی در زمینه تولید رنگهای اورجینال تاتو است. این برند معروف در هردو زمینه مشکی و رنگی دارای تأییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) می باشد.

رنگبندی متنوع World Famous در بسته بندی آرگونومیک و در حجم های 15، 30 و 120 میل و پایه آب است که همچون پرمابلند این امکان را به شما می دهد که از این مدل رنگ برای انواع تاتوی صورت ( خط لب، ابرو، خط چشم، میکروبلیدینگ و ...) و همچنین تاتوی بدن استفاده کنید.

این رنگ تاتو یکی از برترین رنگ های تاتو اورگانیک جهان محسوب میشود و از آنجایی که این رنگ تاتو بر پایه آب است دیگری نیازی نیست که با محلول دیگری ترکیب شود بنابراین روی پوست جلوه ی آبرنگی و طبیعی دارد.

قیمت مجموعه رنگ های تاتو ورد فیمس با حجم 30 میل، 1 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت رنگ تاتو ورد فیمس مشکی با حجم 120 میل، 1 میلیون تومان است.

رنگ تاتو Dynamic

4

رنگ تاتوی آمریکایی داینامیک، یک رنگ تاتوی اصل فوق حرفه‌ای با ماندگاری طولانی مدت، شامل رنگ بندی مشکی، سفید، تریپل بلک و قرمز است.

رنگ های مشکی و سفید این برند جزو برترین و غلیظ ترین رنگ های تاتوی دنیا محسوب می شوند. رنگ های سفید، مشکی و قرمز را می توان جداگانه و یا با رنگ های دیگر ترکیب و برای انواع کار تاتوی صورت و بدن استفاده کرد.

 این برند در تاتوی بدن نه تنها برای لاین‌ زنی (خط انداختن) و شیدینگ (سایه‌ زنی) کاربرد دارد بلکه برای تهیه گری‌ واش نیز رنگی خارق‌العاده و ماندگار دارد.

کار کردن با رنگ مشکی این برند کمی دشوار است، اما بزرگترین ویژگی این رنگ، این است که به سهولت زیر پوست کاشت می‌ شود و بعد از کار نیز پوست با سرعت بهبود مییابد.

برای تشخیص اصل و اورجینال بودن این برند به برچسب محصول و پرچم آمریکا که روی گوشه ای از آن هایلایت مانند است توجه کنید. این قسمت را جلوی نور گرفته تا ستاره های پرچم مشخص شود. اگر این قسمت به صورت کامل نمایان شد از اصل بودن آن مطمئن باشید.

قیمت رنگ تاتوی داینامیک با حجم 240 میل، 1 میلیون و 300 هزار تومان است.

رنگ تاتو Lviv 

6

رنگ تاتو لیوایو یکی از برندهای ترند و پرکابرد سال 2024 در بازار ایران است. این برند محصول مشترک کشور آلمان و اوکراین و پایه آب است و 15 میل حجم دارد.

لیوایو به رنگ تاتوی ابرو معروف است اما به دلیل طیف رنگ بسیار وسیع و متنوع از رنگهای آن می توان در ضمینه ی میکروپیگمنتیشن صورت اعم از: تاتو ابرو، خط چشم، لب و خنثی کننده ها استفاده کرد.

برترین ویژگی های این رنگ تاتو: محو شدن آن به طور یکنواخت، تدریجی و بسیار آهسته، بدون تبدیل به سایه های غیر طبیعی (با تناژ قرمزی و بنفش) است و همچنین به علت عدم تغییر تناژ رنگی و دوام بسیار بالای آن طرفداران زیادی را از آن خود کرده است.

رنگ تاتو lviv پایه آب و کاملا ارگانیک (منطبق بر اجزای گیاهی) و فاقد هرگونه مواد مضر، آلرژیک و مخرب است.

رنگ تاتو لیوایو با حجم 15 میل، به قیمت 1 میلیون و 580 هزار تومان به فروش می رسد.

فاطمه چولکی
فاطمه چولکی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها