از الان روتین روزانه پوستیت رو با این محصولات شروع کن تا عید جواب بگیری!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.7 دقیقه

راهنماتو- ممکن است برای پوشاندن جای جوش‌ها و لک‌ها یا بستن منافذ باز پوست از لوازم آرایش درجه یکی استفاده کنیم، اما این محصولات تنها به شکلی ظاهری پوست شما را شاداب نشان می‌دهند. در برخی موارد نیز، حتی بهترین لوازم‌های آرایشی، قدرت پوشاندن معایب پوستی را ندارند. مگر با میک‌آپ‌های بسیار سنگین که برای آرایش روزانه مناسب نیست. اما، اگر به جای هزینه‌ کردن برای خرید لوازم آرایش گران و اصل، روی محصولات پوستی و بهداشتی درجه یک سرمایه‌گذاری کنیم، پس از مدتی ممکن است دیگر به لوازم آرایش احتیاج پیدا نکنیم. پس در درجه اول بهتر است به یک پزشک مراجعه کنیم تا منشا اصلی مشکلات پوستی را پیدا کند، سپس با کمک راهنماتو با محصولات آرایشی و بهداشتی درجه یک برای یک روتین پوستی جذاب آشنا شویم تا برای عید، پوستی احیا شده داشته باشیم!

پاک کننده صورت؛ لوسیون شوینده دست و صورت اگزاسین (قیمت: 260000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، اولین گام برای ورود به روتین پوستی روزانه استفاده از پاک کننده و شوینده صورت است که ما لوسیون شوینده دست و صورت اگزاسین را به شما معرفی می‌کنیم. این محصولی، محصولی ایرانی است که خود را با پوست‌های بسیار حساس سازگار خواهد کرد. ما با استفاده از یک شوینده مناسب، تمامی آلودگی‌ها و آرایش باقی مانده بر روی صورت را می‌زداییم و آن را برای محصولات درمانی آماده می‌کنیم.

تونر؛ تونر کامپودرما مدل هیدرامیست (قیمت: 250000 تومان)

1

پس از استفاده از شوینده، وقت استفاده از تونر می‌رسد که می‌تواند به پوست صورت آبرسانی کرده و با توجه به موادی که داخل آن دارد (از جمله ویتامین C) به تغذیه پوست کمک کند. ما تونر کامپودرما مدل هیدرامیست را به شما پیشنهاد می‌کند که مناسب برای استفاده روزانه و شبانه است، خاصیت ضد التهاب و آبرسانی داشته و تمامی منافذ پوستی را از هرگونه آلودگی پاک می‌کنند.

سرم صورت؛ سرم ویتامین سی پریم (قیمت: 410000 تومان)

1

سرم‌های صورت دارای مواد مغذی هستند و با بافت غلیظی که دارند به راحتی جذب پوست می‌شوند در حالی که ما احساس سنگینی روی پوست نمی‌کنیم. سرم‌های صورت می‌توانند حاوی مواد متفاوتی از رتینول گرفته تا هیالورونیک اسید و انواع ویتامین‌ها باشد که هر یک تاثیرات خاصی بر روی پوست می‌گذارند. پیشنهاد ما به شما سرم صورت ویتامین سی پریم است که 30 میلی‌لیتر حجم داشته و حاوی ویتامین C است و به مرور پوست را روشن‌تر و سفت‌تر می‌کند. فراموش نکنید که استفاده از سرم صورت در روتین پوستی روزانه اختیاری هستند.

کرم دور چشم؛ کرم دور چشم 5% کافئین رزاکلین (قیمت: 350000 تومان)

1

کرم دور چشم مایع‌هایی رقیق هستند که بهتر است پیش از محصولات روغنی و سنگین استفاده شوند؛ اما همه افراد نیاز به استفاده از آن ندارند.اگر دور چشمتان احساس پف، چروک یا تیرگی کردید بهتر است از کرم دور چشم استفاده کنید. در میان کرم‌های دور چشم کرم دور چشم 5% کافئین رزاکلین پیشنهاد ما به شما است که درصد کافئین آن در آزمایشگاه مورد تایید قرار گرفته است. این کرم دور چشم حاوی SPF20 است و به بافت نازک پوست دور چشم آسیبی نمی‌رساند.

کرم‌های درمانی پوست؛ کرم ضد لک ژنوبایوتیک مدل TREATMENT (قیمت: 400000 تومان)

1

پس از استفاده از محصولاتی که تا کنون نام برده شد، وقت آن می‌رسد که از کرم‌های درمانی استفاده کنیم. بسته به نوع عیوب پوستی، کرم‌های درمانی می‌توانند متفاوت باشند. اما اگر پوست صورتتان لک‌های فراوانی دارد به شما توصیه می‌کنیم که از کرم ضد لک ژنوبایوتیک مدل TREATMENT استفاده کنید. این محصول دارای لایه بردارAHA  بوده و حاوی ویتامین سی است. مجموعه این محصول شامل یک کرم مخصوص روز و دیگری مخصوص شب است که دغدغه شما را به طور کلی رفع می‌کند.

مرطوب‌کننده؛ کرم مرطوب کننده ویتالیر مدل Activit (قیمت: 200000 تومان)

1

پس از استفاده از کرم‌های درمانی وقت آن می‌رسد که به سراغ کرم‌های مرطوب‌کننده برویم که برای هر پوستی، حتی بی ایرادترین پوست‌ها، کاملا واجب است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم دو بار در روز از کرم مرطوب کننده ویتالیر مدل Activit استفاده کنید که حاوی کمپلکس آبرسان است و از جوش زدن برای پوست‌های چرب جلوگیری می‌کند. فراموش نکنید که این کرم مرطوب کننده ویتالیر مخصوص پوست‌های چرب است و اگر پوست خشکی دارید بهتر است به سراغ مدلی دیگر از همین برند مخصوص پوست خشک بروید.

روغن صورت؛ روغن صورت و بدن راگان طلایی مدل درخت چای (قیمت: 300000 تومان)

1

وقتی تمامی مراحل روتین پوستی را به انجام رساندید، برای تثبیت کرده آن بهتر است از روغن صورت استفاده کنید. روغن‌های صورت می‌توانند خواص درمانی هم داشته باشند و بر روی پوست‌های متفاوت، اثربخش باشند. به‌عنوان مثال اگر بر روی پوست چرب از روغن جوجوبا استفاده کنیم از جوش زدن جلوگیری می‌کند. اما، پیشنهاد ما به شما روغن صورت و بدن راگان طلایی مدل درخت چای است که ضمن خواص بسیار زیاد، از ضدالتهاب بودن گرفته تا آنتی اکسیدانی بودن و خاصیت‌های درمانی مثل از بین بردن تبخال و جوش می‌توانند محصولات پوستی که پیش‌تر استفاده کرده‌اید را تثبیت کند.

ضد آفتاب؛ کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 50 (قیمت: 500000 تومان)

1

ضدآفتاب آخرین محصول از یک روتین پوستی کامل است که باید در انتخاب آن دقت کنیم. در واقع استفاده از ضدآفتاب یک عمل مهم برای روتین پوستی است چرا که از ورود اشعه‌های مضر خورشیدی به پوشت جلوگیری می‌کند. پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ است، در میان برندهای متفاوت کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 50 یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود که حجمی حدود 40 میلی‌لیتر داشته و مناسب برای پوست‌های چرب است. اگر پوست خشکی دارید از همین برند، ضد آفتاب مناسب پوست خشک بخرید!

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها