بهترین ماشین لباسشویی که میشه با 25 میلیون خرید

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- سرمایه گذاری روی یک ماشین لباسشویی باکیفیت تصمیم عاقلانه ای است، یک وسیله خانگی ضروری که چالش شستشوی دستی، آبکشی و خشک کردن لباس ها را برطرف می کند و اگر به درستی انتخاب شود، سال های سال دوام می آورد. این روزها ماشین لباسشویی ها به طیف وسیعی از قابلیت ها مجهز شده اند که از جمله آنها می توان به نوع (تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک)، ظرفیت، جنس بدنه، نوع چرخش و حرکت درام، میزان مصرف انرژی و قابلیت های هوشمند اشاره کرد. به غیر از ویژگی ها بودجه ای که برای خرید لباسشویی در نظر گرفته اید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. امروز قصد داریم به معرفی 5 ماشین لباسشویی برتر با بودجه 25 میلیون تومان بپردازیم.

محصول پیشنهادی ما: ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-SE991 ظرفیت 9 کیلوگرم (قیمت: 25,000,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ماشین لباسشوییDWK-SE991 دوو یکی از پرفروش ترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار است که با برخورداری از ظرفیت 9 کیلوگرم بخوبی نیازهای یک خانواده پرجمعیت را برطرف می کند. اولین ویژگی این محصول که توجه ما را به خود جلب کرد، موتور Smart Direct Drive  یا همان گیربکسی قدرتمند آن است که با  ایجاد میدان مغناطیسی موجب چرخاندن مستقیم دیگ شده و لرزش و صدا را به حداقل می رساند. این شرکت با حذف تسمه طول عمر ماشین لباسشویی را به حداکثر رسانده و از اصطکاک آن تا حد زیادی جلوگیری می کند. این محصول به 14 برنامه شستشوی متنوع مجهز شده است که امکان انتخاب برنامه شستشو متناسب با نوع لباس را فراهم می کند. این ماشین لباسشویی به برنامه Twin jet shower مجهز شده است که با اسپری کردن و نفوذ  آب و مواد شوینده به طور عمقی در داخل لباس ها هر گونه چرک، کثیفی و لکه های قدیمی را از بین می برد.

لباسشویی

قابلیت Add Wash یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این محصول است که امکان اضافه کردن لباس های باقی مانده به لباسشویی را در حین شستشو فراهم می کند. این محصول با برخورداری از هفت حرکت جادویی شستشو  علاوه بر بالاترین کیفیت شستشو برای هرنوع لباسی، از الیاف آن‌ها نیز به بهترین شکل ممکن محافظت کرده و از ایجاد چین و چروک بر روی لباس ها جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به هیتر نسل جدید نیکل دیفیوژن، سنسور هوشمند Mems برای جلوگیری از ایجاد لرزش و صدا در درام، شستشوی همراه با بخار STEAMWASH برای شستشوی عوامل بیماری زا و لباس های حساس، تکنولوژي نانوسیلور و تنظیم جاپودري جهت استفاده از پودر یا مایع شستشو اشاره کرد. میزان صدای آبکشی این دستگاه 74 دسیبل است، سرعت چرخش موتور آن 1400 دور در دقیقه و رتبه مصرف انرژی آن +++A می باشد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما قرار نگرفت، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

ماشین لباسشویی نوع موتور و سرعت چرخشرده مصرف انرژیتعداد برنامه هاقابلیت Add Washسایر قابلیت هاقیمت
پاکشوما BWF 40107 ST- نه کیلویی

BLDC ، 1400

++A16 برنامه اصلی، 5 برنامه کمکیداردتنظیم دما، قفل کودک24,600,000 تومان
جی پلاس GWM-M105W ظرفیت 10.5 کیلوگرمBLDC ، 1400+++A16 برنامه اصلی، 9 برنامه کمکیداردضدآلرژی، Ozone Wash24,200,000 تومان
پاکشوما TFB - 86401 ST هشت کیلویی اینورتر، 1400++A16داردقفل کودک، آبکشی مجدد22,000,000 تومان
اسنوا SWM-94S61، نه کیلوییدایرکت درایو، 1400+++A14دارددرام الماسه قدرتمند، نمایشگر LED لمسی23,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها