پرطرفدارترین عطرهای دیور که رقیب ندارند!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۵ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.8 دقیقه

راهنماتو- دیور یک برند عطر و ادکلن فرانسوی است که در دسته پنج برند مطرح عطرسازی در دنیا قرار می گیرد. این برند از دیرباز به عنوان یکی از نمادهای شیک پوشی در دنیای عطر و ادکلن معرفی می شود و عطر و ادکلن های آن اکثرا زنانه هستند. این برند فرانسوی در حال حاضر بیش از 167 عطر و ادکلن وارد بازار نموده است و امروزه انواع جواهرات، اکسسوری، ساعت و ادکلن های آن در میان افراد معروف جهان بسیار پرطرفدار شده اند. امروز قصد داریم چند نمونه از خوشبوترین و پرطرفدارترین عطرهای این برند را به شما معرفی کنیم.

بهترین عطر دیور: عطر ادکلن میس دیور ادو پرفیوم، 100 میلی لیتر (قیمت: 9,500,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، میس دیور ادو پرفیوم یک عطر کلاسیک و جاودانه است که جایگاه اول را با عنوان بهترین عطر دیور در تمام دوران ها به خود اختصاص داده است. این عطر سرشتی گل‌فام و شیک دارد و بیش از همه بر نت های گل رز یعنی نت رز داماسنا و رز سنتیفولیا یا صدپر کشت‌شده در سرزمین گراس فرانسه تاکید می کند. نت آغازین این عطر حاوی رایحه لیموترش، نارنگی ماندارین و فلفل صورتی بوده و در نت پایانی آن رایحه نعناع هندی و اقاقیای پالیساندر به مشام می رسد. این عطر گرم زنانه برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است.

عطر


نمادین ترین عطر دیور: دیور جادور ادو پرفیوم، 100 میلی لیتر (قیمت: 9,800,000 تومان)

دیور جادور ادو پرفیوم در سال 1999 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد و اکنون که بیش از 20 سال از معرفی آن می گذرد، همچنان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای این برند است. این عطر جادویی و مدرن به شکل عجیبی در این سال ها دیور را بر سر زبان ها انداخت و بی شک یکی از باشکوه ترین عطرهای این برند است. با اسپری کردن این عطر بر روی نبض در ابتدا بوی نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل مگنولیا و پرتقال مانداری را احساس خواهید کرد. پس از مدتی رایحه گل مریم، آلوی سیاه، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمین، زنبق دره و رز جای نت های اولیه را می گیرند و در نهایت بوی وانیل، مشک، چوب سدر و تمشک سیاه به مشام می رسد. این عطر ملایم و شیرین برای استفاده در ایام سرد سال مناسب است.

عطر


بهترین عطر شبانه دیور: عطر ادکلن دیور ادیکت ادوپرفیوم زنانه، 100 میلی لیتر (قیمت: 8,700,000 تومان)

دیور ادیکت ادوپرفیوم یک عطر اغواکننده، جسور، مطمئن، آرامش بخش و نوستالژیک با رایحه گرم و شیرین است که در سال 2002 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر شما را ثروتمند، احساسی و قدرتمند نشان می دهد و برای خانم های جسور، بی پروا و قدرتمند ساخته شده است. این عطر با ترکیب روایح شکوفه‌ی پرتقال، پرتقال ماندرین، گل رز، گل شب بو، وانیل، دانه‌ی تونکا و چوب صندل در خاطره ها می ماند و به دلیل ماندگاری بسیار بالا برای استفاده در شب های سرد سال مناسب است.  

عطر


بهترین عطر ماندگار دیور: دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم، 100 میلی لیتر (قیمت: 9,500,000 تومان)

16 سال پس از ارائه ادکلن هیپنوتیک پویزن نسخه جدید دیگری از این محصول با نام هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم توسط برند دیور معرفی شد. این عطر با بوی شیرین و گرمش برای شب های سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است. مشخصه اصلی آن بوی وانیل است و از ترکیبی از روایح شيرين بيان، بادام، شکوفه پرتقال، ياسمن بزرگ گيا، وانیل و لوبيا تونکا تشکیل شده است.

عطر


بهترین عطر بدون الکل دیور: عطر دیور جادور پارفوم دئو، 100 میلی لیتر (قیمت: 10,000,000 تومان)

عطر دیور جادور پارفوم دئو یک عطر گل فام با رایحه خنک و شیرین است که در سال 2022 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر نسخه جدید دیور J'adore می باشد که در نسخه جدید بدون الکل معرفی شده است و در آن ترکیبی از رایحه های یاسمین سامباک ، نت های سبز ، پیچ امین الدوله ، مگنولیا،  نرولی و رز به کار رفته است. این عطر ملایم و شیرین برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است.

عطر


بهترین عطر وانیلی دیور: وانیلا دیوراما ادو پرفیوم زنانه و مردانه دیور، 40 میلی لیتر (قیمت: 14,000,000 تومان)

وانیلا دیوراما ادو پرفیوم یکی از جدیدترین عطرهای مجموعه دیور است که در سال 2021 معرفی شد. این عطر به یکی از دسرهای موردعلاقه کریستین دیور، Diorama Gourmand ادای احترام می کند و استعاره‌ای دراماتیک از زیبایی و منحصربه‌فرد بودن یک فرد است. از جمله روایح به کاررفته در این عطر گران قیمت می توان به رایحه پرتقال، لیمو، فلفل صورتی، کاکائو، هل، وانیل، چوب صندل و نعناع هندی اشاره کرد. این عطر گرم برای استفاده در روزهای سرد سال مناسب است.

عطر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها