دوست داری توی بهار چه بویی بدی؟ این عطرها رو امتحان کن!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۷ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.5 دقیقه

راهنماتو- از سراسر شهر، عطر بهار به مشام می‌رسد، اما برای ما ایرانی‌ها بهار، مژده‌دهنده عید نوروز نیز هست. عیدی که قرار است شکوفه‌های شاداب و نو را بر سر زندگی ما بریزد. بنابراین، بهتر است عطر ما نیز هم‌آواز با عطر بهار در خانه و کوی و برزن بپیچد. عطری که ما در عید نوروز و فصل بهار می‌زنیم، خود به تنهایی می‌تواند یادآور بخشی از احساسات مربوط به بهار باشد. مثلا عطر شکوفه‌های بهاری یا نمِ باران که بر درخت‌های نارنج نشسته است. حال برای اینکه بدانیم چه عطری می‌تواند احساسات پرجنب‌وجوش بهار را با روحیات ما سازگار کند، نیاز به یک راهنما داریم. در ادامه راهنماتو  عطری به شما معرفی می‌کند که مناسب برای فصل بهار و عید نوروز است.

پیشنهاد ما: ادکلن بهاری اکلت زنانه (لانوین اکلت) | Lanvin Eclat d´Arpege (قیمت: 3000000)

1

به گزارش راهنماتو، یکی از جذاب‌ترین رایحه‌ها برای فصل بهار، رایحه‌های گلی است. در میان ادکلن‌های متفاوت، ادکلن بهاری اکلت زنانه (لانوین اکلت) | Lanvin Eclat d´Arpege یک انتخاب حرفه‌ای است که در سال 2002 توسط برند لنوین ساخته شده است. فرمولاسیون این عطر که 100 میلی‌لیتر حجم دارد را کارین دابرویل طراحی کرده است و آن را با نت‌های شیرین و ملایم به ما ارائه داده است. این عطر بیشتر مناسب بانوان است چراکه در نت‌های اولیه با بوی چای و شکوفه‌های بهاری هلو طرف هستید، عطر همان رنگ سال 2024. نت‌های میانی این عطر نیز بوی مشک و پونه و ویستریا را منتشر خواهند کرد و در نهایت عطر دل‌انگیز سدر، عنبر و اوسمانتوس بر لباس شما خواهد ماند.

چرا ادکلن بهاری اکلت زنانه (لانوین اکلت) | Lanvin Eclat d´Arpege بهترین انتخاب برای فصل بهار است؟

1

دلیل اینکه ادکلن بهاری اکلت زنانه (لانوین اکلت) | Lanvin Eclat d´Arpege بهترین انتخاب برای فصل بهار است، ترکیبات عطری آن است که همگی یاد و خاطره‌ای از بهار را به ذهن می‌رسانند. این رایحه‌ها جنب‌وجوش و زیبایی‌های این فصل را به یاد می‌آورند. جدای از مساله رایحه این ادکلن، باید به ماندگاری بالای آن در برابر قیمت نسبتا مناسبش اشاره کرد. این عطر را نه تنها در فصل بهار، بلکه در فصل تابستان نیز می‌توانید استفاده کنید و مثل همیشه به یاد ماندنی و جذاب به نظر برسید.

اگر پیشنهاد ما برای عطر بهار و رایحع گلی را نپسندیدید، می‌توانید به گزینه‌های دیگر توجه کنید:

1. ادکلن زرجف ناکسوس بهاری Xerjoff Naxos (قیمت: 13400000 تومان)

1

100 میلی لیتر، مناسب برای بانوان و آقایان، غلظت ادوپرفیوم، رایحه شیرین و گرم، نت اولیه اسطوخودوس، برگاموت و لیمو ترش، نت میانی کشمران، دارچین، عسل و گل یاس، نت پایه تنباکو، دانه تونکا و وانیل، مناسب برای بهار و پاییز.

2. ادوتویلت زارا فروتی بهاری Zara Fruity EDT (قیمت: 2500000 تومان)

1

100 میلی لیتر، مناسب برای بانوان، رایحه شیرین و خنک، نت اولیه گریپ فروت، نت میانی گل و میوه، نت پایه چوب صندل سفید، وانیل و کهربا، مناسب برای بهار و تابستان.

3. عطر کلینیک هپی بهاری Clinique Happy for Women (قیمت: 2700000 تومان)

1

100 میلی لیتر، مناسب برای بانوان، غلظت ادوپرفیوم، رایحه خنک و شیرین، نت اولیه پرتقال، ماندارین، برگاموت، سیب و گریپ فروت، نت میانی فریزیا، گل برف، گل ارکیده و گل رز، نت پایه کهربا، گل سوسن، ابریشم، مشک و مگنولیا، مناسب برای بهار.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها