این 3 محصول پرفروش «شیگلم» رو بخر و یه آرایش عالی داشته باش!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۸ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.7 دقیقه

راهنماتو- «اینارو بخری دیگه چیزی لازم نداری!»

برندهای مختلف لوازم آرایشی در دنیا طرفداران متفاوتی دارند. هر از چند گاهی مارک‌های جدید به صحنه می‌آیند و تعداد زیادی از افراد را جذب خود می‌کنند. در این میان کیفیت در کنار قیمت اهمیت بالایی دارد.

به گزارش راهنماتو، یکی از برندهایی که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است و هواداران بسیاری هم دارد «شیگلم» است. این محصول آرایشی که در تمام زمینه‌ها فعالیت دارد و از کرم پودر گرفته تا کانتور همه نیازها را پشتیبانی می‌کند ساخت کشور سنگاپور است ولی واقعیتش را بخواهید بدانید محصولاتش در چین تولید می‌شود و در عرض 5 سال توانسته است در 40 کشور دنیا به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

«شیگلم» به رژگونه‌های جذاب و متفاوتش خیلی معروف است. بسته بندی محصولاتش خیلی خاص و نحوه استفاده از آنها در عین راحتی بسیار مناسب است. اگر شما هم این برند را به رژگونه‌هایش می‌شناسید بهتر است بدانید که چند محصول دیگر آن هم طرفداران زیادی دارد که اگر امتحان کنید قطعا مشتری همیشگی آنها خواهید شد!

کدام محصولات شیگلم پرفروشترین است؟

رژگونه مایع

رژگونه

یکی از بهترین رژگونه‌های مایع که می‌توانید بخرید همین است! اسم آن مایع است ولی پوشش بسیار مات، جذاب و مخملی دارد. اپلیکاتور زیبای آن برای هر کسی که مبتدی باشد یا حرفه‌ای کارراه انداز است. رنگ‌های مختلفی که دارد باعث می‌شود به راحتی بنا به هر سلیقه‌ای بتوانید آن را انتخاب کنید.

جالب است بدانید ویتامین C و آنتی اکسیدان دارد و از خاصیت ضد لک و ضد چروک آن نمی‌توانید به راحتی بگذرید!

این سه محصول شیگلم در دنیا غوغا به پا کرده‌اند. البته کرم پودر خوب و با کیفیتی هم دارد. دیگر محصولات این برند هم طرفدارانش را همیشه راضی نگه می‌دارد. اگر دوست دارید آرایشی یکدست و مخملی داشته باشید حتما این برند را امتحان کنید.

هایلایتر مایع

هایلایتر

ظاهر هایلایتر شیگلم هم شبیه به رژگونه آن است ولی اپلیکاتور آن متفاوت است. بافتی نرم و ابریشمی دارد و برق و جلوه جالبی به صورت شما می‌بخشد. برای اینکه گونه‌هایی برجسته داشته باشید یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌تواند همین باشد. پیش از استفاده از فیکساتور یا پودر بیک از این هایلایتر استفاده کنید و بعد از مدتی متوجه خواهید شد که ساعتها آرایش شما ماندگار خواهد ماند.

کانتور و برونزر مایع

کانتور

این محصول شیگلم هم شبیه بقیه است! ظاهری دوست داشتنی و جذاب با استفاده آسان که اجازه می‌دهد شما قسمت‌های مختلف صورتتان را به وسیله آن به راحتی طراحی کنید. برای انواع پوست مناسب است و بافت بسیار نرمی دارد. به سرعت جذب پوست می‌شود و رنگدانه‌هایی قوی دارد و نمای نهایی آرایش شما مات و دلنشین خواهد بود.

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها