بهترین رژ لب گوشتی که امسال عید باید بخریم!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۸ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.5 دقیقه

راهنماتو- داشتن لب‌هایی زیبا، نرم، لطیف و از همه مهم‌ترین خوش‌رنگ آرزوی همه ما است. بنابراین سعی می‌کنیم با یک رنگ رژ لب خاص، رنگ‌ورو رفتگی آن را جبران کنیم. اما، چه رنگی؟ در این دوره که صنعت مد و فشن جذابیت را به طبیعی بودن می‌داند (که علی‌رغم همیشه ایده بسیار خوبی هم هست) بهتر است به سراغ آن رنگ رژ لب‌هایی برویم که بیشتر با رنگ طبیعی لب‌های ما سازگاری دارند، مثلا رژ لب گوشتی! این رنگ رژ لب ضمن اینکه حالتی برجسته و طبیعی به لب‌ها می‌دهد هم برای استفاده روزانه مناسب است هم برای مهمانی‌های عید. بنابراین امروز راهنماتو در نظر دارد بهترین رژ لب گوشتی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کند تا برای عید نوروز از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

پیشنهاد ما: رژ لب گوشتی لورآل پاریس Color Riche شماره 110 (قیمت: 1400000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، یکی از بهترین رژ لب‌های گوشتی که برای امسال عید حتما باید بخریم، رژ لب گوشتی لورآل پاریس Color Riche شماره 110 است. این رژ لب به رنگ گوشتی و با پایه رنگ صورتی بوده و ماندگاری بالایی دارد. رنگدانه‌های این رژ لب گوشتی به شدت غنی است و سطح لب‌های شما را به صورت کامل پوشش می‌دهد. اگر همواره دوست داشته باشید که رطوبت لب‌های شما پس از استفاده از رژ لب گوشتی حفظ شود نیز بهتر است از همین رژ لب استفاده کنید چراکه حاوی روغن آرگان است. این رژ لب به شکل جامد ساخته شده و پوششی ساتنی دارد بنابراین می‌تواند انتخابی به شدت مناسب برای مهمانی‌های عید نوروز باشد.برند لورال مربوط به کشور فرانسه است و سال‌ها است که در زمینه تولید لوازم آرایش فعالیت می‌کند پس می‌توانیم به راحتی به آن اعتماد کنیم به شرطی که رژ لب گوشتی اصل این برند را در بازارهای ایران پیدا کنیم.

چرا رژ لب گوشتی لورآل پاریس Color Riche شماره 110 بهترین انتخاب است؟

1

رنگ رژ لب گوشتی لورآل پاریس Color Riche شماره 110 به شدت خاص بوده و رنگ لب‌های شما را به شکل طبیعی، اما جذاب‌تر نشان می‌دهد. پوشش ساتنی آن سبب برجسته‌تر به نظر رسیدن لب‌ها خواهد شد و ساعت‌ها بدون نیاز به تمدید بر روی لبتان باقی خواهد ماند. ضمنا رنگ این رژ به صورتی است که به راحتی با انواع خط لب‌های نود و صورتی ترکیب شده و کار شما را برای خط کشی دور لب راحت می‌کند.

اگر قیمت این رژ لب گوشتی از نظر شما بالا است یا رنگ و مدل آن را دوست ندارید می‌توانید به گزینه‌های پیش رو فکر کنید:

1. رژ لب گوشتی لابلا جیوانی 303 labelle givani  (قیمت:500000 تومان)

1

رژ لب گوشتی مایع، پایه رنگ کالباسی، جلوه طبیعی و مات، ماندگاری بالا، جلوگیری از چسبندگی لب‌ها، ضد آب، دارای بافت نرم و سبک.

2. رژ لب گوشتی گلدن رز  Nude Look (02-Peachy Nude ) (قیمت: 280000 تومان)

1

رژ لب گوشتی جامد، پایه رنگ هلویی، جلوه طبیعی، مخملی و مات، ماندگاری بالا، حاوی ویتامین E، آبرسان، ساخت ترکیه.

3. رژلب گوشتی و خط لب دو سر شیگلم SHEGLAM رنگ Soft Chai (قیمت: 500000 تومان)

1

رژ لب گوشتی جامد به همراه خط لب، پایه رنگ صورتی، رنگدهی غنی، پیگمنت بالا، بدون تست حیوانی، ماندگاری بالا، جلوگیری از ماسیدگی بر روی لب، ساخت چین.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها