اگر به دنبال ضدآفتاب اقتصادی و با کیفیت هستید این 4 مدل را بخرید!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- «وقتی هوا ابریه که دیگه لازم نیست ضدآفتاب بزنی!! لازم نیست؟!»

شاید به اشتباه در بعضی اذهان جا افتاده باشد که ضدآفتاب فقط مخصوص روزهای آفتابی است اما واقعیت خلاف این است! حتی در روزهای ابری هم شما از اشعه‌های مضر خورشید در امان نخواهید بود. پس هیچ وقت به این امید نباشید و پوست نازنینتان را در معرض آسیب قرار ندهید! اگر دوست دارید هرچه سن شما بالاتر می‌رود پوست شما با شناسنامه‌تان هماهنگ نباشد و چین و چروک و لک به سراغتان نیاید بهتر است حتما روتین پوستی را مرتب انجام بدهید و تمام مراقبت‌های لازم را داشته باشید.

به گزارش راهنماتو، باتوجه به گران شدن لوازم آرایشی و بهداشتی، شاید با خودتان بگویید بهتر است ضدآفتاب را حذف کنید و با یک کرم پودر زدن آرایش خود را تکمیل کنید اما درنظر داشته باشید که ضدآفتاب اصلا جنبه‌ی آرایشی ندارد و استفاده از آن یک الزام است! اما برای اینکه بتوانید ضدآفتابی به صرفه و اقتصادی داشته باشید که علاوه بر بازدهی خوب چندان هم از نظر مالی به شما فشار وارد نکند راهنماتو این چند ضدآفتاب با کیفیت را به شما پیشنهاد می‌کند:

  • درماتیپیک

8

این برند ایرانی و تحت لیسانس فرانسه است. کیفیت خوب آن باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد و خیلی از پزشکان پوست و زیبایی آن را تایید کرده و به مراجعینشان معرفی می‌کنند.

دو دو نوع کرم پودری و بی رنگ موجود است و با SPFهای مختلف و پشتیبانی کردن از انواع پوست برای شما کارراه انداز خواهد بود.

 قیمت این ضدآفتاب حدود 180 هزار تومان است.

  • ویتالیر

8

این برند هم وطنی است و کیفیت خیلی بالایی دارد. هنگام استفاده از آن خودتان متوجه اثرگذاری مثبتش خواهید شد. مورد تایید متخصصان پوست و زیبایی است و از محصولات خارجی و گران قیمت چیزی کم ندارد.

در مدل‌های بی رنگ و کرم پودری می‌توانید آن را تهیه کنید. از آنجا که مرطوب کننده و ویتامین C هم دارد باعث شفافیت و جلوگیری از پیری زودرس پوست شما خواهد شد.

این ضدآفتاب از قیمت 120 هزار تومان تا 300 هزار تومان محصول دارد.

  • اسکین وان

8

این ضدآفتاب هم ساخت ایران است. در مدل‌های مختلفی موجود است و طرفداران زیادی دارد. کیفیت خوب آن در کنار قیمت مناسبش باعث شده در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی قابل توجه باشد و مشتریان ویژه خودش را دارد.

قیمت این ضدآفتاب از حدود 140 تومان آغاز می‌شود که مناسب و اقتصادی به حساب می‌آید.

  • سینره

8

فکر نمی‌کنم کسی باشد که محصولات سینره را نشناسد یا امتحان نکرده باشد! سال‌هاست که این برند در کشورمان امتحان خود را به خوبی پس داده است و خیلی از افراد به صورت جدی و همیشگی از آن استفاده می‌کنند.

ضدآفتاب‌های سینره در انواع بی رنگ و کرم پودری، با اس پی اف‌های متفاوت سلیقه‌های مختلفی را درنظر گرفته است.

قیمت این ضدآفتاب از 200 تا 300 هزار تومان است.

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها