با 5 میلیون کدام چای ساز رو بخریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.5 دقیقه

راهنماتو- چای یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های جهان است که نوشیدن آن در کشور ما نیز قدمت طولانی دارد. همین مساله موجب شده تا به غیر از سماور و کتری لوازم جدیدی همچون چای ساز و کتری برقی نیز به منظور تهیه یک چای خوش طعم با بازار راه پیدا کنند. لوازمی که که می توانند در کوتاهترین زمان و با کمترین دردسر یک قوری چای باکیفیت را در اختیار شما قرار دهند. امروز قصد داریم بهترین چای سازهای موجود در بازار با حداکثر بودجه 5 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

محصول پیشنهادی ما: چای ساز فلر مدل TS 286 (قیمت: 5,500,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، چای ساز TS 286  فلر یکی از باکیفیت ترین و خوش ساخت ترین چای سازهای موجود در بازار است که خوش طعم ترین چای را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما آماده می کند. اولین ویژگی جالب توجه این محصول، وجود توان مصرفی بالا (2200 وات) آن است که در کوتاه ترین زمان به جوش آمده و چای را برای شما آماده می کند. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این دستگاه سیستم خاموشی خودکار آن است که در صورت بدون آب بودن کتری با فعال شدن ترموستات ایمنی دستگاه، موجب خاموش شدن کتری شده و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می کند. کتری پس از جوش آمدن آب نیز به طور اتوماتیک خاموش خواهد شد. این چای ساز به سیستم گرم نگه دار نیز مجهز شده است که پس از تشخیص جوش آمدن آب کتری با کمک ترموسوئیچ بخار فعال می شود و به دم آمدن چای کمک می کند.

چایساز

المنت های چای ساز در کفی دستگاه قرار دارند و همین ویژگی موجب شده تا هیچ گونه سیمی به کتری متصل نباشد و به راحتی به صورت 360 درجه بچرخد. جنس کتری و قوری هر دو از پیرکس با کیفیت و مقاوم در برابر ضربه و حرارت بالا است و ظرفیت کتری 2 لیتر و ظرفیت قوری 800 میلی لیتر می باشد. کتری چای ساز دارای چراغ نشانگر می باشد که در هنگام جوش آمدن به رنگ قرمز و در حالت دم آوری به رنگ آبی درمی آید. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به  فضای مخصوصی برای جمع‌آوری سیم و فیلتر تفاله گیر چای اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل چای ساز توان مصرفیگرم نگهدارخاموشی خودکارچرخش 360 درجهسایر قابلیت هاقیمت
دسینی 70072200 واتداردداردداردلامپ LED داخلی کتری، فیلتر تفاله گیر5,200,000 تومان
میگل GTS 2862200 واتداردداردداردترموسوئیچ بخار، کتری بی سیم5,200,000 تومان
کاراجا DEM KEYFI NEW2000 واتداردداردداردفیلتر استیل ضد زنگ، المنت حرارتی مخفی5,200,000 تومان
کاراجا DEM KEYFI NEW2000 واتداردداردداردفیلتر استیل ضد زنگ، المنت حرارتی مخفی5,200,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها