(تصویر) تغییر چهره آتوسا سریال دیوار به دیوار پس از 7 سال + بیوگرافی

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.2 دقیقه

چشمک نوشت: یاسمینا باهر در اولین تجربه بازیگری اش در سال ۸۸ به عنوان بازیگر مقابل دوربین فیلم کادوی دربه در ساخته یوسف تیموری رفت.آشنایی با علی مسعودی نویسنده فیلم کادوی دربه در نقطه عطفی در دنیای بازیگری یاسمینا باهر بود و علی مسعودی معرف خانم بازیگر در دو کار بعدی اش بود.

بیوگرافی یاسمینا باهر: این بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۶ اسفندماه ۱۳۶۸ در تهران است و بازیگری را از دوران مدرسه با تئاتر آغاز کرد و به تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی پرداخت و از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شد و با نقش آفرینی در سریال دیوار به دیوار در نقش آتوسا به شهرت دست یافت.

بیوگرافی یاسمینا باهر

1

یاسمینا باهر در اولین تجربه بازیگری اش در سال ۸۸ به عنوان بازیگر مقابل دوربین فیلم کادوی دربه در ساخته یوسف تیموری رفت.آشنایی با علی مسعودی نویسنده فیلم کادوی دربه در نقطه عطفی در دنیای بازیگری یاسمینا باهر بود و علی مسعودی معرف خانم بازیگر در دو کار بعدی اش بود.

ازدواج یاسمینا باهر

1

یاسمینا باهر در یک گفتگو درباره ماجرای آشنایی با همسرش امیریل ارجمند گفت:

داریوش ارجمند، پدر امیریل در دانشگاه سوره استاد بازیگری من بود،بعد از مدتی رابطه ما از شکل استاد و دانشجویی خارج شد و روابط خانوادگی به خود گرفت و پدرم و استاد ارجمند رابطه نزدیکی با یکدیگر پیدا کردند. طی این رفت و آمدهای خانوادگی من و امیر یل هم با یکدیگر آشنا شدیم و بعد از شناخت کافی که 4 سال طول کشید با یکدیگر ازدواج کردیم.

یاسمینا باهر و همسرش امیریل ارجمند اسفندماه سال 93 پای سفره عقد نشستند و زندگی مشترکشان را آغاز کردند. امیریل پسر بزرگ داریوش ارجمند است که علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد. خانم باهر یک فرزند دارد.

فعالیت های هنری

1

از کارنامه هنری یاسمینا باهر می توان به فیلم ها و سریال هایی چون ‌دیوار به دیوار ۲ ، دیوار به دیوار ، آقا و خانم سنگی ، شب شیشه‌ای ، فیلم سینمایی کادوی در به در بدون اجازه و … به ایفای نقش پرداخته است.

حضور در سریال دیوار به دیوار

مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار» به کارگردانی “سامان مقدم” از جمله کارهای مناسبتی طنز است که در ایام نوروز روی آنتن رسانه ملی رفت. در این سریال که ماجراهای زندگی چند خانواده را در کنار هم روایت می‌کند و پژمان جمشیدی و آزاده صمدی و گوهرخیراندیش و … از بازیگران این سریال هستند. خانم باهر در سریال دیوار به دیوار به کارگردانی “سامان مقدم”در تلویزیون دیده شد و به شهرت رسید.

یاسمینا باهر در سریال دیوار به دیوار، نقش آتوسا خلیل‌ زاده دختر شاهرخ را بازی کرده، نقشی که به گفته خودش از شخصیت واقعی او فرسنگ‌ها فاصله دارد و متفاوت است.

او درباره نقش خود در «دیوار به دیوار» گفت: آتوسا دختر درسخوانی است. او نابغه فیزیک است و در المپیاد جایزه گرفته است. این خانواده در کنار عصبانیتی که در بیرون از چهارچوب خانوادگی شان دارند خیلی مهربان هستند. یکی از خصیصه های دوست داشتنی شان هم این است که خیلی مراقب یکدیگرند و جلوی دیگران از هم دفاع می کنند.

وی افزود: من در زندگی شخصی ام زیاد درسخوان نبودم. همچنین آدم درونگرایی هستم و رفتارهایم را بروز نمی دهم و این دو تفاوت شخصیتی من و آتوسا است، اما با تمامی اینها شخصیت آتوسا را دوست دارم. از طرفی به خاطر سن و سالم معمولا نقش دختر خانواده به من پیشنهاد می دهند، اما آتوسا دختری است که با سایر دخترهایی که تا به حال نقششان را بازی کرده ام تفاوت هایی دارد.

باهر در ادامه گفت: با اینکه فرد شوخ طبعی نیستم، اما بازی در آثار طنر را خیلی دوست دارم و زمانی که مقابل دوربین این دست کارها قرار می گیرم، فرد دیگری می شوم. اطرافیانم می گویند حضورت در آثار طنز تو را به بازیگر صرفا طنز تبدیل می کند و شانس حضور در سایر ژانرها را سلب می کند.

عکس های جدید

1

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها