رندرهای مفهومی اپل واچ X منتشر شد؛ طراحی جدید با اتصال بند مغناطیسی

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دیجیاتو نوشت: احتمال دارد مکانیسم جدید بند اپل واچ 10 باعث ‌شود فضای بیشتری برای قرارگیری باتری بزرگ‌تر فراهم گردد.

تابستان سال گذشته، بلومبرگ گزارش داد که احتمالاً اپل واچ X از تمام ساعت‌های دیگر نازک‌تر خواهد بود و از اتصال مغناطیسی جدید برای اتصال و تعویض بند بهره خواهد برد. حالا در رندرهای مفهومی جدید می‌توانیم به مکانیسم جدید اپل برای اتصال بند نگاهی بیندازیم.

براساس پست Concept Central در ایکس، رندرهای مفهومی اپل واچ 10 که براساس شایعات و پیش‌بینی‌ها طراحی شده‌اند، نشان می‌دهد که در بالا و پایین ساعت دسته‌هایی مغناطیسی قرار می‌گیرند که بند ساعت به دور آن‌ها می‌پیچد. از آنجایی که هیچ شیاری در بالا و پایین، همانند اپل واچ‌های فعلی وجود ندارد، استفاده از این دسته‌ها باید فضای بیشتری را در داخل بدنه ساعت برای باتری فراهم کند. به‌ همین دلیل می‌توان انتظار داشت اپل واچ X ظرفیت باتری بیشتری داشته باشد.

رندرهای جدید اپل واچ X با بند مغناطیسی

1

در سال 2017، اپل دهمین سالگرد گوشی‌های خود را با رونمایی از آیفون 10 جشن گرفت که طراحی کاملاً جدیدی نسبت به سری‌های قبل داشت. سال 2024 نیز دهمین سالگرد اپل واچ است و انتظار می‌رود اپل با معرفی سری X این ساعت هوشمند، ظاهری متفاوت را به‌ نمایش بگذارد.

با توجه به گزارش‌ها و رندرها، به‌نظر می‌رسد با رابط اتصال بند جدیدی مواجه باشیم. اگر این شایعات صحت داشته باشند، دیگر نمی‌توان از بندهای ساعت‌های قبلی این برند استفاده کرد. انتظار می‌رود اپل همچنین تغییراتی در نمایشگر این ساعت ایجاد کند. احتمال دارد حاشیه‌ها نازک‌تر و پنل نمایشگر روشن‌تر و کارآمدتر شود؛ به‌این‌ترتیب، اپل واچ X احتمالاً بهترین ظرفیت باتری را در میان ساعت‌های هوشمند این شرکت خواهد داشت.

1

همچنین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل واچ 10 یک سیستم سنجش فشار خون جدید خواهد داشت که در صورت بالا یا پایین‌ بودن میزان فشار خون، به کاربران هشدار می‌دهد. احتمال دارد اپل در پاییز 2024 از اپل واچ X رونمایی کند.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها