ارزان ترین ماشین ظرفشویی برای خانواده های پرجمعیت

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- ماشین ظرفشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی است که علاوه بر شستشوی ظروف، در وقت و هزینه آب و مواد شوینده نیز صرفه جویی می کند. ماشین ظرفشویی های موجود بر اساس ظرفیت به دو دسته مبله و رومیزی تقسیم می شوند. ماشین ظرفشویی های رومیزی جای کمی اشغال می کنند و بر روی کابینت قرار می گیرند. این نوع ماشین ظرفشویی برای آشپزخانه های کم جا و خانواده های کم جمعیت و افراد مجرد مناسب اند، معمولا ظرفیتی معادل 6 الی 10 نفر دارند و کاملا قابل حمل هستند. در مقابل ماشین ظرفشویی های مبله ظرفیتی معادل 12 الی 16 نفر دارند و برای خانواده های پرجمعیت مناسب اند. این ماشین ظرفشویی ها معمولا دارای آپشن های مختلفی بوده و بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. امروز قصد داریم به معرفی بهترین ماشین ظرفشویی های ارزان قیمت برای خانواده های پرجمعیت بپردازیم.

محصول پیشنهادی ما: ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L352W (قیمت: 25,600,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ماشین ظرفشویی GDW-L352W جی پلاس یکی از محصولات پرفروش موجود در بازار است که قابلیت های کاربردی بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد. اولین ویژگی جالب توجه این ماشین ظرفشویی 13 نفره، دارا بودن موتور BLDC می باشد که کنترل پذیری بالا، بهره وری و راندمان بالایی را ارائه می دهد و در مصرف انرژی و آب نیز صرفه جویی می کند. نمودار مصرف انرژی این دستگاه ++A بوده و میزان مصرف آب آن در هر چرخه شستشو 11 لیتر می باشد. میزان صدای موتور این محصول 49 دسی بل است که هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نکرده و حتی در طول شب هم بدون آلودگی صوتی کار خود را انجام می‌دهد. قابلیت شستشو با نصف ظرفیت یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول است که علاوه بر شستشوی ظروف کم در مدت زمان محدود به صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و مواد شوینده کمک می کند.

1

این ماشین ظرفشویی به 5 برنامه شستشوی اصلی مجهز شده است که از جمله آنها می توان به برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف کثیف، برنامه پیش شستشو جهت خیس خوردن ظروف، برنامه شستشوی اقتصادی و شستشوی سریع اشاره کرد. در فضای داخلی این محصول یک محفظه مجزا برای قاشق و چنگال در نظر گرفته شده است و شما می توانید با قابلیت تنظیم ارتفاع سبد میانی، ظروف را از هم تفکیک کرده و بخوبی در ماشین ظرفشویی جای دهید. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول قابلیت خشک کن قدرتمند است که با گردش هوای داغ پس از شستشو در محیط داخلی دستگاه به خشک شدن کامل ظروف و جلوگیری از ایجاد لکه کمک می کند. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به قابلیت شستشو در زمان دلخواه و قفل کودک اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما قرار نگرفت، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

ماشین ظرفشوییظرفیتتعداد برنامه شستشومیزان صدارده مصرف انرژِیدیگر قابلیت هاقیمت
سام DW186 WI/N15 نفر7 برنامه49 دسی بل++Aشستشوی با تاخیر، طبقه سوم مجزا26,000,000 تومان
مجیک MAGIC-DW15NW15 نفر6 برنامهنامشخص++Aشستشوی نصف ظرفیت، قطع خودکار، تایمر27,000,000 تومان
پاکشوما PDA 3511 W15 نفر8 برنامه47 دسی بل++Aشستشوی نصف ظرفیت، سیست تاخیر شستشو28,600,000 تومان
ایکس ویژن  M150/W/S14 نفر8 برنامه49 دسی بل++Aقفل کودک، شستشو در زمان دلخواه29,600,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها