ارزان ترین ماشین لباسشویی برای خانواده های پرجمعیت

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- یکی از نشانه های زندگی در یک خانواده پرجمعیت روبرو شدن با انبوهی از لباس های مدرسه، حوله، ملحفه ها، لباس های باشگاه و زیرپوش در طول هفته است و هیچ چیز مانند یک ماشین لباسشویی باکیفیت نمی تواند از عهده شستشوی سریع آنها بربیاید. ظرفیت ماشین لباسشویی ها بر حسب کیلوگرم مشخص می شود. این عدد در واقع میزان بار خشکی است که می توانید در هر چرخه شستشو درون ماشین لباسشویی قرار دهید.

به گزارش راهنماتو، اگر تعداد اعضاء خانواده شما یک الی دو نفر است، بهترین گزینه برای شما ماشین لباسشویی 5 یا 6 کیلوگرمی خواهد بود، اگر جزو خانواده های 3 نفره هستید، ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی برای شما مناسب است، در صورتی که تعداد اعضای خانواده شما به 4 نفر می رسد، بهتر است یک ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی و اگر در یک خانواده 5 الی 6 نفره زندگی می کنید، توصیه می کنیم یک ماشین لباسشویی 9 یا 10 کیلوگرمی خریداری کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی 5 ماشین لباسشویی ارزان و باکیفیت برای خانواده های پرجمعیت بپردازیم.

محصول پیشنهادی ما: ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S51 ظرفیت 9 کیلوگرم (قیمت: 22,000,000 تومان)

ماشین لباسشویی SWM-94S51 اسنوا یکی از ماشین لباسشویی های پرفروش موجود در بازار است که با برخورداری از ظرفیت 9 کیلوگرم بخوبی نیازهای یک خانواده پرجمعیت را برطرف می کند. اولین ویژگی جالب توجه این محصول، وجود موتور دایرکت درایو فوق العاده قدرتمند و شستشو با سرعت چرخش موتور 1400 دور بر دقیقه است که با حذف کامل لرزش در دورهای بالای خشک کن توانسته عملکردی بسیار بی صدا و مناسبی را ارائه دهد. این محصول به سیستم بالانس اتوماتیک البسه نیز مجهز شده است که با توجه به وزن البسه دور موتور مناسب را به صورت اتوماتیک انتخاب می کند. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این دستگاه قابلیت Add Wash است که امکان اضافه کردن لباس های باقی مانده به لباسشویی را در حین شستشو فراهم می کند.

1

این ماشین لباسشویی به 14 برنامه شستشوی مختلف برای شستشو و محافظت از الیاف انواع البسه مجهز شده است و با دارا بودن رتبه مصرف انرژی +++A به عنوان یکی از کم مصرف ترین ماشین های لباسشویی های بازار شناخته می شود. این دستگاه همچنین قابلیت اتصال به اینترنت را نیز داشته و امکان کنترل و استفاده از محصول را از راه دور فراهم می کند. از جمله دیگر قابلیت های این محصول می توان به درام الماسه نسل جدید، ادامه شستشو بعد از قطع برق، شستشو همراه با بخار، آبکشی شرع و هیتر نسل جدید Nickel Diffusion  اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما قرار نگرفت، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

ماشین لباسشوییظرفیتنوع موتور و سرعت چرخشکلاس انرژیتعداد برنامه هاAdd Washقیمت
جی پلاس GWM-P990W9 کیلوگرماینورتر دایرکت درایو، 1400+++A14 برنامه اصلی + 6 تکمیلیدارد25,500,000 تومان
سام DD-P1485/IN9 کیلوگرماینورتر دایرکت درایو، 1400+++A16 برنامهدارد23,500,000 تومان
ایکس ویژن WH94-ASI/AWI9 کیلوگرماینورتر تسمه ای، 1400+++A14 برنامهدارد22,500,000 تومان
پاکشوما BWF 40902 WT9 کیلوگرمBLDC، 1400++A16 برنامه اصلی + 5 تکمیلیدارد22,500,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها