بهترین پنکه ایستاده پارس خزر از نظر خریداران

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

راهنماتو- همواره نمی‌توان زیر باد کولر گازی و آبی نشست! پول برق سرسام آور است. از طرفی اگر به شکل مداوم جلوی باد آن‌ها بنشینیم ممکن است در چهله تابستان سرما بخوریم! در برخی موارد نیز بخشی از خانه یا اتاق خواب‌ها کانال کشی کولر آبی ندارند یا باد کولر گازی به این بخش‌ها راه پیدا نمی‌کند. تحت این شرایط بهتر است به سراغ یک پنکه مناسب برویم. راهنماتو با بررسی نظر کاربران در سایت‌های فروش مجازی به این نتیجه رسیده که برند پارس خزر برندی محبوب برای پنکه ایستاده نزد مردم ایران است، بهترین مدل پنکه ایستاده پارس خزر را بشناسید.

1

پیشنهاد ما: پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA (قیمت: 4200000 تومان)

به گزارش راهنماتو، پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA که پنکه‌ای ایستاده است، مشکی رنگ است، چهار پره پلاستیکی دارد و شیوه چرخش آن چپ و راستی است. برخی از خریداران بر این عقیده بودند که اگر پنکه به شکل بالا پایین می‌چرخید بهتر بود. اما، قابلیت‌ها و عملکرد این مدل پنکه ایستاده پارس خزر به قدری بوده است که جزو پرفروش‌ترین پنکه‌ها در ماه‌های اخیر شده. سرعت تنظیم باد پنکه در این مدل پنکه پارس خزر 3 است، دور موتورش 6 حالته است و به خوبی هوای بخش مورد نظر را تهویه و مطبوع می‌کند.

1

چرا پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA بهترین انتخاب است؟

در درجه اول باید قابلیت کنترل از راه دور پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA اشاره کرد که با یک ریموت کوچک تنظیم می‌شود. بعلاوه صفحه نمایش آن لمسی است و شکلی مدرن به محل قرارگیری‌اش می‌بخشد. پایه این پنکه ایستاده نیز قابلیت تنظیم داشته و متناسب با سلیقه شما تغییر حالت پیدا می‌کند.

اگر پنکه ایستاده فوق، مورد دلخواه شما نیست به موارد زیر توجه کنید:

 

مدلقیمتمیزان باددهینحوه چرخشتعداد پرهجنس پره
40102 میلیون و 600 هزار تومان56 m/minچپ و راست3پلاستیک
4060R3 میلیون ‌تومان1250 دور در دقیقهچپ و راست4پلاستیک
4070R3 میلیون و 200 هزار تومان‌56 m/minچپ و راست4پلاستیک

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها