اولین تصویر سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی بعد از ازدواج

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی دو هنرمند مطرح ایرانی پس از ازدواج اولین تصویر خود را منتشر کرده‌اند و ازدواجشان را اعلام کردند.

1

سپند امیر سلیمانی و مونا کرمی ازدواج کردند

نمناک نوشت؛ در میان پست و استوری های تازه منتشر شده در صفحه اینستاگرام بازیگران، خبر ازدواج سپند امیر سلیمانی و مونا کرمی بازیگر سریال حوالی پاییز بود که حال و حوای خوبی به اخبار بازیگران داد.

سپند امیر سلیمانی برادر کمند امیرسلیمانی با انتشار تصویر عاشقانه در کنار همسرش مونا کرمی که در ادامه مشاهده می کنید، خبر ازدواجشان را رسما اعلام کرد و نوشت:

من و جام می و معشوق، الباقی اضافات است.

سپند امیر سلیمانی چند سال دارد؟

سپند امیرسلیمانی بازیگر، مجری و نوازنده متولد 28 آذر 1356 در تهران است، پدرش سعید امیر سلیمانی (بازیگر) و مادرش خانم خانه دار می باشد و تنها یک خواهر بزرگتر از خودش به نام کمند دارد که متولد 16 خردادماه سال 1352 در تهران است.

1

 

فیلم های سپند امیر سلیمانی

بی همگان، آسمان همیشه ابری نیست، هزارپا،خوب بد جلف، چک، من یک مستاجرم، خوش نشین ها، کلاه پهلوی، معمای شاه، مردان مریخی و زنان ونوسی، اخراجی ‌ها و... از فیلم هایی هستند که سپند امیر سلیمانی در آنها ایفای نقش نموده است.

 

مختصر بیوگرافی مونا کرمی همسر سپند امیرسلیمانی

مونا کرمی بازیگر سریال های حوالی پاییز و از سرنوشت در تاریخ 18 آذر 1369 در گلستان متولد شد. فعالیت در دنیای هنر را با بازی در تئاتر آغاز کرد و اولین بار با سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی در سال 95 در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد اما با حوالی پاییز بیشتر. مونا کرمی در سریال حوالی پاییز در نقش شیوا دختر پرجنب و جوش خانواده جلوی دوربین رفت و در از سرنوشت نقش آرزو را بر عهده داشت.

 

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها