نوشیدنی ساز هوشمند شیائومی با بیش از 50 دستور غذای مختلف عرضه شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

راهنماتو- شیائومی از نوشیدنی ساز هوشمند چند کاره میجیا در چین رونمایی کرد. این دستگاه چندین گزینه پخت و پز را ارائه می دهد و قادر است پس از هر انجام پخت و پز با یک کلیک خود را تمیز و استریل کند.

این محصول از سه نوع تمیز کردن استفاده می کند؛ با آب و هم زدن تیغه، تمیز کردن در دمای بالا (75 درجه) و استریل کردن بخار در دماهای بالاتر. این نوشیدنی ساز از تیغه هایی به شکل فن و از جنس فولاد ضد زنگ شش قسمتی تشکیل شده است و می تواند مواد را عمیقاً برش داده و برحسب سختی آنها را بشکند.

نوشیدنی ساز هوشمند شیائومی

9 گزینه تنظیم کننده سرعت در حالت دستی نیز ارائه می دهد که می توان برحسب نرمی و سفتی مواد غذایی انتخاب کرد. دستگاه جدید شیائومی دارای مخزن بزرگ آب 4 لیتری می باشد. پس از تهیه نوشیدنی، قابلیت حفظ حرارت خودکار به مدت 4 ساعت به طور مداوم فعال می شود.

این دستگاه هوشمند می تواند به برنامه میجیا شیائومی نیز متصل شده و بیش از 50 دستور غذای محبوب آپلود شده در فضای ابری مانند سوپ شیر سویا، شیرچای، میلک شیک و سایر نوشیدنی های تخصصی را تهیه کند. نوشیدنی ساز خودتمیزشونده هوشمند شیائومی اکنون با قیمت خرده فروشی 1099 یوان (~ 153 دلار) در چین موجود است. بعید است به زودی شاهد ارائه این محصول در بازار جهانی باشیم.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها