تلویزیون هوشمند مقاوم 70 اینچی ردمی A70 معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- شیائومی به تازگی تلویزیون هوشمند جدیدی با نام تجاری ردمی عرضه کرده است. تلویزیون هوشمند ردمی A70 به یک صفحه نمایش بزرگ 70 اینچی با وضوح 3840 در 2160 پیکسل، نسبت صفحه نمایش 96 درصد، 78 درصد طیف رنگی DCI-P3 و نرخ تازه سازی 60 هرتز مجهز شده است.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون هوشمند می توان به پشتیبانی از یک میلیارد رنگ و قابلیت نور پس زمینه مستقیم اشاره کرد. تلویزیون هوشمند جدید شیائومی با پردازنده چهار هسته‌ای A35، هشت گیگابایت فضای ذخیره سازی و 1.5 گیگابایت رم ارائه می شود.

این دستگاه از وایفای 2.4 گیگاهرتز و مادون قرمز پشتیبانی می کند. Redmi A70 دو بلندگوی پرقدرت 10 واتی در خود جای داده است که کیفیت صدای واضحی را به ارمغان می آورند. از گزینه های اتصال این تلویزیون هوشمند می توان به دو درگاه USB، دو رابط HDMI، یک آنتن، S/PDIF، ورودی AV و یک پورت شبکه اشاره کرد.

تلویزیون هوشمند ردمی A70

کاربران می توانند با استفاده از این تلویزیون ، دستگاه های هوشمند خود را کنترل کرده و حتی تصاویر دوربین خود را با آن مشاهده کنند. تلویزیون جدید ردمی از سرویس های استریم مانند Kiwi TV، Aurora TV و Mango TV پشتیبانی می کند. کاربران برای دسترسی به هر یک از این سرویس ها به تهیه اشتراک نیاز خواهند داشت. این تلویزیون هوشمند با پروتکل‌های اصلی پخش محتوا نیز سازگار است و کاربران می توانند محتوای موردنظر خود را از طریق دستگاه های اندرویدی، iOS، مک و ویندوز بر روی نمایشگر این تلویزیون هوشمند پخش کنند.

شیائومی تلویزیون هوشمند ردمی A70 را به عنوان یک دستگاه بادوام معرفی می کند. این دستگاه بیش از 300 آزمایش تست دوام، از جمله چندین آزمایش سقوط، بیش از 12000 تست رابط های ورودی و خروجی و آزمایش های شبیه سازی شده در دمای بین 25- تا 60- درجه سانتی گراد را پشت سر گذاشته است. تلویزیون هوشمند جدید شیائومی از 31 اکتبر با قیمت 2199 یوان (306 دلار) به طور رسمی به فروش می رسد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها