رونمایی از نخستین فریزر 203 لیتری هوشمند شیائومی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

راهنماتو- شیائومی به تازگی محصول جدیدی را به مجموعه محصولات لوازم خانگی خود اضافه کرده است. این محصول اولین فریزر این برند است که حجم 203 لیتر را ارائه می دهد.

در نگاه اول طراحی بسیار ظریف و مینیمالیستی این فریزر در رنگ سفید مات با نشان رسمی Xiaomi Mijia Freezer 203L به چشم می خورد. فریزر جدید شیائومی چهار حالت قابل تنظیم انجماد میکرو، انجماد، انجماد سریع و خنک کننده را ارائه می دهد. کاربران می توانند با توجه به نوع ماده غذایی، یکی از این چهار حالت را انتخاب کنند.

xiaomi-mijia-freezer-203l

این فریزر قادر است 9 کیلوگرم ماده غذایی را در مدت 12 ساعت با عملکرد بالا منجمد کند. کمترین دمای انجماد آن به 30- درجه سانتیگراد می رسد. فریزر 203L شیائومی به یک سیستم خنک کننده فضایی سه بعدی مجهز شده است. به گفته شیائومی، این فریزر می تواند حداکثر 36 کیلوگرم گوشت را در مدت یک روز منجمد کند.

وجود چند چرخ در زیر فریزر، به جابجایی راحت تر این محصول کمک می کند. این فریزر در حالت کار تنها 37 دسی بل صدا تولید می کند و در صورت قطع برق می تواند تا مدت حداکثر 100 ساعت بصورت هوشمند از مواد غذایی محافظت کند. فریزر 203L میجیا شیائومی اکنون با قیمت اولیه 899 یوان (132 دلار امریکا) در چین به فروش می رسد. قیمت اصلی این دستگاه 1099 یوان (تقریباً 162 دلار امریکا) خواهد بود. در خصوص ارائه این محصول در بازار جهانی هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها