اختراع جدید لنوو؛ یک لپ تاپ با نمایشگر رول شونده!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- با ادامه پیشرفت صنعت فناوری، استانداردهای جدیدی برای دستگاه های مختلف تعریف می شود. صفحه نمایش تاشو در طی سالهای اخیر رواج زیادی پیدا کرده است. لنوو به تازگی رویداد Lenovo Tech World 22 را برگزار کرده است.در این رویداد این سازنده چینی از یک نوت بوک جدید با فناوری پیشرفته رونمایی کرد.

این نوت بوک دارای یک صفحه نمایش رول شونده است که می تواند بصورت عمودی گسترش پیدا کند. این نوت بوک مفهومی به یک صفحه نمایش 13 اینچی مجهز شده است. 13 اینچ اندازه اصلی نمایشگر است و می تواند بصورت عمودی کشیده و بزرگتر شود. این قابلیت در مواردی مانند مالتی تسکینگ، استفاده از مرورگرها و برنامه های کاربردی موبایل مناسب است.

لپ تاپ لنوو با نمایشگر رول شونده

لنوو در خصوص زمان تولید انبوه این نوت بوک توضیحی نداده است. این شرکت در رویداد جدید خود از اپلیکیشن Freestyle نیز رونمایی کرد. این اپلیکیشن کنترل جهانی و همکاری بین تبلت و رایانه شخصی را امکان پذیر می کند. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا به منظور افزایش فضای دسکتاپ، تبلت را با آن جفت کرده و آن را به یک صفحه دوم قابل حمل تبدیل کنند.

لنوو در خصوص نوت بوک جدید خود هیچ اطلاعات دیگری ارائه نکرده است. این دستگاه هنوز در حد یک مفهوم است و نمی توان گفت که قطعا وارد تولید انبوه می شودیا خیر.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها