ماشین لباسشویی 12 کیلوگرمی میجیا شیائومی با نرخ استریلیزاسیون 99.99٪ رونمایی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- شیائومی جمعه گذشته مجموعه ای از محصولات خانه هوشمند خود را با نام تجاری میجیا عرضه کرد. از جمله محصولات جدید شیائومی می توان به جاروبرقی میجیا 2، یخچال Cross-door میجیا، چراغ رومیزی Pro میجیا و بخاری برقی گرافنی میجیا اشاره کرد. این شرکت همچنین یک ماشین لباسشویی 12 کیلوگرمی میجیا را نیز روانه بازار کرد.

این ماشین لباسشویی 12 کیلوگرمی می تواند به راحتی نیازهای نظافتی یک خانواده چهار یا پنج نفره را برآورده کند. می توان از آن برای شستن پنج ست ملحفه چهار تکه، پنج جفت کت، 60 جفت پیراهن یا 20 جفت شلوار جین و موارد دیگر استفاده کرد. این محصول به یک موتور فرکانس متغیر درایو مستقیم (DD) با حداکثر گشتاور (22 درصد بیشتر از مدل 10 کیلوگرمی) مجهز شده است. حین کار این ماشین لباسشویی حداکثر صدای 48 دسی بل را تولید می کند.

ماشین لباسشویی جدید شیائومی علاوه بر شستن لباس ها، کنه و آلودگی های بسیار ریز را نیز از روی پارچه از بین می برد. به گفته این شرکت، این ماشین لباسشویی از نرخ استریلیزاسیون 99.99٪ و نرخ حذف 100٪ کنه ها پشتیبانی می کند. لباسشویی جدید شیائومی گزینه‌های مختلفی برای شستشو ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به شستشوی ترکیبی، شستشوی کودک، شستشوی لباس‌های زیر، شستشوی جین و اجسام بزرگ مانند روتختی اشاره کرد.

ماشین لباسشویی 12 کیلوگرمی میجیا شیائومی

این دستگاه به یک صفحه نمایش LED لمسی برای کنترل هوشمند مجهز شده است و در رنگ خاکستری تیتانیومی عرضه می شود. برخلاف اکثر ماشین‌های لباسشویی، اضافه کردن لباس‌ها در حین انجام عملیات شستشو بدون نیاز به انتظار طولانی برای باز شدن درب با استفاده از این ماشین لباسشویی امکان‌پذیر است. ماشین لباسشویی 12 کیلوگرمی میجیا شیائومی اکنون به قیمت 1699 یوان (264 دلار) پیش فروش می شود. پس از اتمام دوره پیش فروش، این محصول با قیمت 1999 یوان (275 دلار) به فروش خواهد رسید.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها