هواوی P50 Pocket S؛ جدیدترین عضو خانواده P50 به زودی عرضه می شود

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۲ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو-در ماه آگوست، یک گوشی تاشو هوآوی در پایگاه داده TENAA چین مشاهده شد. این لیست فقط تصاویر گوشی را فاش می کرد و اندکی بعد گزارش ها ادعا کردند که این دستگاه ممکن است با نام "Huawei P50 Pocket New" در چین عرضه شود.

امروز، سازنده چینی بیانیه ای رسمی منتشر کرد مبنی بر اینکه این دستگاه Huawei P50 Pocket S نام دارد و در ساعت 19 روز 2 نوامبر در بازار داخلی معرفی خواهد شد. ویدیوی رسمی منتشر شده توسط این برند، طراحی Huawei P50 Pocket S را فاش نمی کند بلکه، تایید می کند که این دستگاه در شش رنگ مانند مشکی، آبی، صورتی، سفید، سبز و زرد در دسترس خواهد بود.

نخستین گوشی Huawei P50 Pocket که در دسامبر 2021 به طور رسمی عرضه شد، از پلتفرم موبایل 4G اسنپدراگون 888 پشتیبانی می‌کرد. شایعات زیادی مبنی بر این که چیپست اسنپدراگون 778G 4G انرژی P50 Pocket جدید را تامین خواهد کرد، وجود دارد. 

گمان می رود که Huawei P50 Pocket S دارای نمایشگر ثانویه نخواهد بود. همچنین حدس زده می شود که این دستگاه با نمایشگر تاشو OLED 120 هرتزی، هارمونی او اس 3 و فناوری پردازش تصویر XMAGE این شرکت وارد بازار شود. گنجاندن تراشه SD778G به خوبی نشان می دهد که این یک گوشی تاشو مقرون به صرفه خواهد بود.

نسخه 256 گیگابایتی Huawei Pocket S ممکن است 4999 یوان (~689 دلار) قیمت داشته باشد. از سوی دیگر، نسخه 512 گیگابایتی آن نیز ممکن است با برچسب قیمت 6999 یوان (965 دلار) وارد بازار شود. به نظر می رسد که Huawei P50 Pocket S تنها دستگاهی نخواهد بود که در 2 نوامبر معرفی می شود. گزارش اخیر ادعا می کند که هواوی ممکن است Huawei Watch GT Cyber ​​را در کنار P50 Pocket S معرفی کند.

 

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها