انفجار اپل واچ کاربر خود را روانه بیمارستان کرد!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

راهنماتو- ساعت هوشمند اپل تاکنون توانسته جان بسیاری از افراد را نجات دهند. افرادی که سقوط کرده، گم شده‌اند و یا حتی به دام افتاده اند، توانسته اند به لطف ویژگی های فوق العاده اپل واچ نجات پیدا کنند.

اکنون گزارشی جدید نشان می دهد که اپل واچ سری 7 پس از انفجار صاحب خود را راهی بیمارستان کرده است. این شخص می گوید مانند هر روز دیگر ساعت اپل خود را در دست کرده بود که ناگهان متوجه داغ شدن بیش از حد آن شد. پس از آن، پشت ساعت شروع به ترک خوردن کرد و watchOS اخطار خاموش شدن به دلیل دمای بالا را نمایش داد.

این حادثه در زیر نور خورشید یا زیر گرمای شدید رخ نداد. بلکه کاربر در خانه خود با دمای کمی بیشتر از 70 درجه فارنهایت (21 درجه سانتی گراد) نشسته بود. پس از آن کاربر با پشتیبانی اپل تماس گرفت و وضعیت را توضیح داد. اپل در این تماس هیچ راه حل یا توصیه ای را ارائه نکرد. فقط از کاربر خواست تا زمانی که بررسی های لازم توسط تیم پشتیبانی انجام نشده است، به ساعت دست نزند.

انفجار-اپل-واچ-سری-7

صبح روز بعد، وضعیت از قبل هم بدتر شد. کاربر اپل واچ از خواب بیدار شد و متوجه شد که ساعت هوشمندش حتی از روز قبل داغ تر شده است و گرما صفحه نمایش دستگاه را نیز خرد کرده است. او در آن لحظه تصمیم گرفت از اپل واچ خود عکس گرفته و برای شرکت ارسال کند. در همان زمان، این ساعت هوشمند شروع به ایجاد صدایی مانند «صدای ترقه» کرد و درست در زمانی که او سعی داشت ساعت را از پنجره به بیرون پرتاب کند، در دستانش منفجر شد. آثار سوختگی ساعت بر روی کاناپه نیز باقی مانده بود.

صاحب اپل واچ به دلیل مسمومیت با سرب به اورژانس مراجعه کرد. خوشبخانه سرب اپل واچ به حدی نیست که سلامتی انسان را به خطر بیندازد. اپل اکنون ساعت منفجر شده را جهت بررسی های بیشتر به آزمایشگاه های خود برده است و این موضوع را با اولویت بالا بررسی می کند. 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها