(ویدئو) ماوس تاشو عجیبی که حتی از لپ تاپ هم نازک تر است!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- یک طراح محصول هنگ کنگی به نام «هوراس لام» به تازگی یک ماوس کامپیوتری عجیب طراحی کرده است. این ماوس بلوتوثی می توانند مانند یک کاغذ تا شود و جای بسیار کمی را اشغال می کند.

به گزارش راهنماتو، سازندگان ماوس Air.0 «اوریگامی‌» را به عنوان ویژگی منحصر به فرد آن عنوان می کنند. این ماوس تنها 40 گرم وزن دارد و در حالت تا شده، ضخامت آن به 4.5 میلی‌متر می رسد. ناحیه ای که حسگر نوری مادون قرمز آن را در خود جای داده است تنها 10 میلی متر ضخامت دارد. به دلیل حجم بسیار کم، می توان از این ماوس در مسافرت استفاده کرد.

ماوس Air.0 دارای یک سری خطوط تاشو شماره گذاری شده است و طوری طراحی شده که کف دست را کاملا پر می کند. یک آهنربای قوی نیز به حفظ ساختار این ماوس کمک کرده و از تغییر شکل آن در هنگام استفاده جلوگیری می کند. سوئیچ‌های مکانیکی برای کلیک چپ و راست استفاده می شوند و یک نوار حساس به لمس نیز در بین آنها امکان پیمایش با استفاده از حرکات ساده را فراهم می کند.

چهار گوشه پلاستیکی پوشانده شده با روکش صاف در قسمت زیرین ماوس، امکان حرکت روان آن بر روی اکثر سطوح را فراهم می کند. هوراس ادعا می کند که باتری لیتیوم پلیمری 3.7 ولت/500 میلی آمپر ساعتی این ماوس با یک بار شارژ کامل از طریق کابل USB-C می تواند حدود سه ماه کار کند. همچنین در مواقع اضطراری با شارژ سریع یک دقیقه ای ، می توان به مدت سه ساعت از آن استفاده کرد.

tracking speed آن حداکثر 30 اینچ (762 میلی‌متر) بر ثانیه است و با مک، اندروید و ویندوز سازگار است. در صورتی که این ماوس به مرحله تولید برسد، قیمت خرده فروشی آن احتمالا 69 دلار خواهد بود.   

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها